Webinary CRM


Nagrania ze szkoleń

Jak zwiększyć konwersję w procesie sprzedaży? Bezpłatne szkolenie

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak zarządzać procesem sprzedaży,
  2. co zrobić, by klienci nie odchodzili do konkurencji,
  3. jak tworzyć własne kampanie sprzedażowe,
  4. jakie są możliwości analizy działań na konkretnych kampaniach,
  5. jak optymalizować proces sprzedaży.




Jak system CRM organizuje pracę handlowców? Bezpłatne szkolenie

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak organizować pracę poprzez zadania i zdarzenia – kalendarz pracy,
  2. jak realizować zaplanowane cele z wykorzystaniem szans sprzedaży,
  3. jakie informacje znajdziemy w karcie klienta,
  4. jak zarządzać własnym pulpitem pracy, aby ułatwić wykonywanie codziennych zadań,
  5. jak korzystać z komunikatora,
  6. jak tworzyć oferty i zamówienia.




Jak przygotować w systemie CRM bazę produktów niezbędną do tworzenia ofert i zamówień? Bezpłatne szkolenie

Podczas webinaru dowiesz się:

Jak bez integracji z systemem handlowo – magazynowym stworzyć atrakcyjną bazę produktów i usług?

  1. tworzenie kategorii produktów,
  2. tworzenie produktów, usług,
  3. tworzenie indywidualnych jednostek miar,
  4. dodawanie zdjęć, opisów do produktów,
  5. jak korzystać z komunikatora,
  6. tworzenie dodatkowych atrybutów opisujących produkty.




Jak zarządzać parametrami systemu CRM? Szkolenie dla administratora

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak zarządzać parametrami systemu,
  2. jak tworzyć profile pracowników i zarządzać ich uprawnieniami,
  3. jak dodać własne typy zadań i zdarzeń, które pozwolą lepiej organizować pracę działu sprzedaży,
  4. jak skonfigurować własne kryteria / atrybuty opisujące kontrahentów i jak je wykorzystać do działań handlowych,
  5. jak korzystać z komunikatora,
  6. jak tworzyć indywidualne kampanie sprzedażowe.




Jak używać systemu CRM? Szkolenie dla użytkownika

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak skuteczniej planować działania — kalendarz i zadania,
  2. jak wykorzystać lejek sprzedaży — działanie na szansach sprzedaży,
  3. jak analizować i mierzyć efektywność działania handlowców — raporty i analizy,
  4. jak budować długotrwałe relacje z klientem — historia zdarzeń w karcie kontrahenta,
  5. jak odpowiednio tagować klientów — mailing masowy.




Jak pracować w systemie CRM zintegrowanym z systemem ERP? Szkolenie dla użytkownika

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jakie korzyści wynikają z synchronizacji CRM‐u z systemem handlowo‐magazynowym,
  2. jak tworzyć oferty i zamówienia w oparciu o produkty pobierane z systemu ERP,
  3. jak dodać do oferty produkty spoza oferty produktowej pobranej z systemu ERP,
  4. jak działają raporty na podstawie danych pobranych z systemu ERP.




Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO