CRM cennik
Poznaj ofertę na wynajem systemu CRM
Start
24 PLN/ użyt./mies.
- Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
- Mierz wyniki sprzedaży
- Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
- Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
- Uporządkuj pliki firmowe
- Importuj i eksportuj dane
- Zarządzaj pulpitami pracowników
- Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
Standard
49 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Start oraz:
- Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
- Synchronizuj kalendarze
- Połącz konto mailowe (IMAP)
- Szybko twórz zamówienie z oferty
- Zarządzaj bazą produktów i usług
- Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
- Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
Pro
75 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Standard oraz:
- Fakturuj w CRM lub zintegruj go z Twoim systemem ERP
- Planuj trasy handlowców na mapie
- Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
- Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
- Wyznaczaj cele dla pracowników
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Kontakt- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
- Narzędzia Business Automation
Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.
Synergius CRM integruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia ERP, Comarch Optima, Comarch CDN XL, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
Wszystkie pakiety:
Utrzymanie na naszych serwerach
Błyskawiczna instalacja
Bez limitu procesów sprzedaży, produktów, klientów, dokumentów
Bezpłatne standardowe wsparcie
Bezpłatne aktualizacje systemu
Dostęp do pomocy technicznej oraz merytorycznej
Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.
Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?
Rozwiń możliwości
Synergius CRM możesz rozszerzyć o program do zarządzania zleceniami Serwis Planner oraz platformę do sprzedaży hurtowej Automico B2B. Połączenie kilku rozwiązań ma wiele zalet. Po pierwsze, system który otrzymasz, będzie kompletny — połączy wszystkie potrzebne Ci funkcje w jedno funkcjonalne narzędzie. Po drugie — otrzymasz konkurencyjną cenowo ofertę, która odpowie na wszystkie Twoje potrzeby. Po trzecie — nie napotkasz problemów z integracją oprogramowania i rozwijaniem systemu.
SerwisPlanner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy.
Kluczowe korzyści:
- skuteczne zarządzanie zleceniami,
- uporządkowana baza urządzeń serwisowanych,
- monitorowanie pracy serwisantów,
- planowanie optymalnych tras serwisantom,
- kontrola nad materiałami.