CRM cennik
Poznaj ofertę na wynajem systemu CRM
Start
24 PLN/ użyt./mies.
- Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
- Mierz wyniki sprzedaży
- Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
- Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
- Uporządkuj pliki firmowe
- Importuj i eksportuj dane
- Zarządzaj pulpitami pracowników
- Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
Standard
49 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Start oraz:
- Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
- Synchronizuj kalendarze
- Połącz konto mailowe (IMAP)
- Szybko twórz zamówienie z oferty
- Zarządzaj bazą produktów i usług
- Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
- Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
Pro
75 PLN/ użyt./mies.
Funkcje Standard oraz:
- Fakturuj w CRM lub zintegruj go z Twoim systemem ERP
- Planuj trasy handlowców na mapie
- Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
- Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
- Wyznaczaj cele dla pracowników
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Kontakt- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne systemy CRM
- Szerokie możliwości integracji
- Narzędzia Business Automation
Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.
Synergius CRM integruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia ERP, Comarch Optima, Comarch CDN XL, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.
Pakiety wdrożeniowe CRM
Wdrożenie systemu CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.
Co zyskujesz?
Utrzymanie na naszych serwerach
Błyskawiczna instalacja
Bez limitu procesów sprzedaży, produktów, klientów, dokumentów
Bezpłatne standardowe wsparcie
Bezpłatne aktualizacje systemu
Dostęp do pomocy technicznej oraz merytorycznej
Możliwe rozszerzenia systemu
40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system
Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
- Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
- Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
- Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
- Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
- Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
- Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
- Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
- Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
- Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
- Analiza i raportowanie działu serwisowego
- Obsługa dokumentów magazynowych
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
- Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
- Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
- Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
- Zapytania ofertowe i negocjacje cen
- Kontrakty sprzedażowe
- Wielojęzyczność i wielowalutowość
- Płatności online
- Raportowanie sprzedaży
Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.
Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?