CRM cennik

Poznaj ofertę na wynajem systemu CRM


Rozliczenie roczne-20%
Rozliczenie miesięczne

Start

24 PLN/ użyt./mies.

  • Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
  • Mierz wyniki sprzedaży
  • Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
  • Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
  • Uporządkuj pliki firmowe
  • Importuj i eksportuj dane
  • Zarządzaj pulpitami pracowników
  • Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych

Standard

49 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Start oraz:

  • Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
  • Synchronizuj kalendarze
  • Połącz konto mailowe (IMAP)
  • Szybko twórz zamówienie z oferty
  • Zarządzaj bazą produktów i usług
  • Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
  • Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android

Pro

Popularny

75 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Standard oraz:

  • Fakturuj w CRM lub zintegruj go z Twoim systemem ERP
  • Planuj trasy handlowców na mapie
  • Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
  • Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
  • Wyznaczaj cele dla pracowników

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Kontakt
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.

Synergius CRM integruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia ERP, Comarch Optima, Comarch ERP XL, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

Możliwe rozszerzenia systemu CRM

Sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta


Dedykowany serwer dla aktywnych

W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.


Zaawansowane wykorzystanie  wiadomości e-mail

Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty.
Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonnych przez Ciebie cech.


Automatyzacja działań handlowych i marketingowych

Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii, wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.

Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Pakiety wdrożeniowe CRM

Wdrożenie systemu CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.


Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM

Co zyskujesz?

Utrzymanie na naszych serwerach

Błyskawiczna instalacja

Bez limitu procesów sprzedaży, produktów, klientów, dokumentów

Bezpłatne standardowe wsparcie

Bezpłatne aktualizacje systemu

Dostęp do pomocy technicznej oraz merytorycznej

Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami

  • Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
  • Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
  • Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
  • Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
  • Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
  • Analiza i raportowanie działu serwisowego
  • Obsługa dokumentów magazynowych

Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online

  • Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
  • Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
  • Zapytania ofertowe i negocjacje cen
  • Kontrakty sprzedażowe
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Płatności online
  • Raportowanie sprzedaży

Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji


Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.

Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?


Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup systemu?


Sprawdź cennik zakupu