CRM cennik

Poznaj ofertę na wynajem systemu CRM


Rozliczenie roczne-20%
Rozliczenie miesięczne

Start

24 PLN/ użyt./mies.

  • Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
  • Mierz wyniki sprzedaży
  • Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
  • Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
  • Uporządkuj pliki firmowe
  • Importuj i eksportuj dane
  • Zarządzaj pulpitami pracowników
  • Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych

Standard

49 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Start oraz:

  • Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
  • Synchronizuj kalendarze
  • Połącz konto mailowe (IMAP)
  • Szybko twórz zamówienie z oferty
  • Zarządzaj bazą produktów i usług
  • Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
  • Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android

Pro

Popularny

75 PLN/ użyt./mies.

Funkcje Standard oraz:

  • Fakturuj w CRM lub zintegruj go z Twoim systemem ERP
  • Planuj trasy handlowców na mapie
  • Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
  • Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
  • Wyznaczaj cele dla pracowników

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Kontakt
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

Wszystkie podane ceny są cenami netto za użytkownika.

Synergius CRM integruje się z Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia Handel, Sage Symfonia ERP, Comarch Optima, Comarch ERP XL, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova. Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

Możliwe rozszerzenia systemu CRM

Sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta


Dedykowany serwer dla aktywnych

W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.


Zaawansowane wykorzystanie  wiadomości e-mail

Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty.
Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonnych przez Ciebie cech.


Automatyzacja działań handlowych i marketingowych

Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii, wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.

Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Pakiety wdrożeniowe CRM

Wdrożenie systemu CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.


Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM

Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami

  • Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
  • Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
  • Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
  • Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
  • Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
  • Analiza i raportowanie działu serwisowego
  • Obsługa dokumentów magazynowych

Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online

  • Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
  • Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
  • Zapytania ofertowe i negocjacje cen
  • Kontrakty sprzedażowe
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Płatności online
  • Raportowanie sprzedaży

Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji


Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych.

Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?


Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup systemu?


Sprawdź cennik zakupu