Aplikacja mobilna CRM dla Twojej firmy

Aplikacja mobilna CRM


Miej kontrolę nad swoją firmą, gdziekolwiek jesteś.


Chciałbyś mieć spokojny umysł i wszystko pod kontrolą? To możliwe, dzięki systemowi CRM w Twojej komórce.Aplikacja CRM, dostępna w Internecie, może oszczędzić Twój czas i obniżyć poziom stresu. Dowiedz się, jak działa mobilne centrum kierowania firmą w systemie Synergius CRM.


Czy prowadzenie firmy musi być trudne?


Przedsiębiorca. To słowo oznacza osobę, która prowadzi własną działalność. To ktoś, kto pracuje na własny rachunek. Najczęściej takie osoby pracują przez całą dobę, a w związku z tym doświadczają dużych ilości stresu. Znasz to? Niekończące się telefony? Ciągły brak czasu?


Wierzymy, że prowadzenie firmy nie musi wiązać się z takimi wyrzeczeniami. Na szczęście mamy XXI wiek, który przynosi rozwiązania, mogące pomóc przedsiębiorcom w tych problemach. Jednym z nich może być nowoczesna aplikacja CRM.


Co to jest CRM?


CRM to angielski skrót, oznaczający Customer Relationship Management. To narzędzie, które pomaga porządkować procesy zachodzące w firmie. Skupia się głównie na relacjach z klientami, ale to nie jedyne jego zadanie. To program, który wspiera handlowców w kontaktach z kontrahentami, ale w zakres jego możliwości wchodzi znacznie więcej funkcji. Dowiedz się więcej o tym, czym jest CRM.


Jak aplikacja CRM może pomóc w rozwiązaniu problemów przedsiębiorcy?


Aplikacja CRM daje przewagę dzięki stałemu dostępowi do informacji.


Prowadzenie własnego biznesu wymaga ciągłego trzymania ręki na pulsie. Środowisko biznesowe jest dynamiczne i nigdy nie wiadomo, co wydarzy się następnego dnia. Dlatego ogromnie ważne jest, aby przedsiębiorca miał stały dostęp do narzędzi, umożliwiających zarządzanie firmą.Jedną z metod jest właśnie aplikacja CRM, której może używać na swoim telefonie.Wymaga ona instalacji, więc można jej używać tylko na własnym telefonie. Nie możesz jej uruchomić na innym urządzeniu bez wcześniejszej instalacji.


Wniosek: Nie mając przy sobie własnego sprzętu, tracisz dostęp do systemu.

aplikacja CRM na telefonie mobilnym

Rozwiązanie w technologii SaaS.


Innym rozwiązaniem jest oprogramowanie, które jest dostępne w SaaS. To technologia, która polega na tym, że producent udostępnia system nie za pomocą osobnej aplikacji CRM, ale za pomocą przeglądarki. Dostęp do zasobów uzyskuje się po zalogowaniu na konto firmowe. Obsługa takiego systemu jest tak prosta, jak obsługa innych stron internetowych. Istnieje wiele zalet takiego rozwiązania.


Na pierwszym miejscu warto wskazać stały, nielimitowany dostęp. To właśnie odróżnia CRM w SaaS-ie od aplikacji CRM. Dostęp do systemu jest możliwy z każdego komputera, tabletu czy smartfonu, niezależnie od systemu operacyjnego, czy miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz. Jedyne, co jest potrzebne, to przeglądarka i dostęp do Internetu.


Drugą istotną zaletą Synergiusa jest swoboda użytkowania i elastyczność. Nasze rozwiązania wykorzystują model SaaS i mają to do siebie, że umożliwiają dostosowanie wyglądu interfejsu (np. zakładek i kart) do preferencji użytkownika. Poszukując wad modelu SaaS, można wskazać np. konieczność każdorazowego logowania do systemu. Patrząc na to jednak z drugiej strony, dochodzi się do wniosku, że takie rozwiązanie zwiększa bezpieczeństwo Twoich danych.Nie przechowujesz ich bowiem na własnym dysku, ale na bezpiecznym serwerze. Umożliwia to również stały dostęp do nich, niezależnie od urządzenia.


Przykład: umówiłeś się z klientem na podpisanie umowy. Przypadkowo zapomniałeś zabrać ze sobą wydrukowanego wzoru. Jeśli chcesz uniknąć wpadki, wystarczy, że plik z umową załączysz wcześniej do karty kontrahenta w CRM-ie. Możesz pobrać go na telefon i wydrukować w najbliższym punkcie ksero.


Jakie możliwości daje mobilny dostęp do CRM?


Dzięki takiemu modelowi zyskujesz wiele przydatnych funkcji. Zdalny dostęp do wszystkich szans sprzedaży pozwoli Ci na koordynowanie i porządkowanie procesu sprzedaży, a wgląd w kartoteki kontrahentów umożliwia szybkie sprawdzenie niezbędnych informacji. Aplikacja CRM w SaaS-ie daje także dostęp do interaktywnego kalendarza, w którym możesz z łatwością przydzielać pracownikom zadania i organizować ich pracę.  Aby poprawić kontakt z pracownikami, warto skorzystać z wbudowanego komunikatora. Usprawnia on obieg informacji w firmie i pozwala na dzielenie się plikami.


Zarządzanie firmą – nowy, mobilny wymiar.


Wszystkie funkcje systemu są dostępne niezależnie od urządzenia (aplikacje zwykle ograniczają dostęp do niektórych z nich),  co sprawia, że możesz zarządzać pracą swojej firmy mobilnie. Takie rozwiązanie może okazać się kuszące. Szczególnie dla przedsiębiorcy, który czuje się zmęczony i przeciążony. Długie, niekończące się telefony i konieczność nagłych wizyt w siedzibie mogą spowodować stres. Dzięki webowej aplikacji CRM będziesz mógł planować spotkania z wyprzedzeniem,przydzielać zadania pracownikom i koordynować ich pracą, za pomocą telefonu.


Wnioski


Praca przedsiębiorcy jest trudna i wymagająca, ale satysfakcja klientów wynagradza godziny spędzone na budowaniu pozycji Twojej firmy. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań może ułatwić i przyspieszyć niektóre procesy, a także dać Ci pewność, że wszystko idzie zgodnie z planem. Aplikacja webowa klasy CRM posiada dwie podstawowe zalety. Po pierwsze wspiera proces obsługi klienta i marketingu.Po drugie – daje Ci kontrolę i uwalnia od długich rozmów telefonicznych i nagłych wizyt w siedzibie.


Chcesz się przekonać? Skontaktuj się z nami.