Poczta e-mail w CRM


Odczyt wiadomości e-mail lub pobieranie ich do CRM-a

Skrzynki e-mail w CRM

Wiadomości e-mail to forma komunikacji, która jest niedołącznym elementem procesu sprzedażowego. Możesz odczytywać i wysyłać wiadomości w CRM - nie tracąc czasu na przełączanie się pomiędzy systemami. Synergius CRM integruje się z serwerem pocztowym (np. home.pl, nazwa.pl) poprzez protokół IMAP. To dzięki niemu po stronie swojego systemu CRM możesz odczytywać wiadomości, odpowiadać na maile, a także wiązać wybrane, najważniejsze wiadomości z kartą kontrahenta, szansą sprzedaży, zadaniami i innymi obiektami. To Ty decydujesz - co jest ważne i co powinno zostać powiązane z klientem. W ten sposób w jednym miejscu zyskujesz dostęp do pełnej historii współpracy z danym kontrahentem.

Automatyczne wiązanie i sortowanie wiadomości e-mail oraz mailing masowy

Synergius CRM jako dodatkową możliwość oferuje automatyczne pobieranie wiadomości e-mail i wiązanie ich z kartą kontrahenta. Chcesz mieć dostęp do wiadomości e-mail, które wysłali Twoi handlowcy do klientów, nawet jeśli skrzynki pracowników zostały już usunięte? To rozwiązanie jest dla Ciebie! Wiadomości e-mail pobierane są do systemu wraz z załącznikami. Wasza historia współpracy jest całkowicie bezpieczna. W momencie wdrożenia nowego pracownika będzie On miał dostęp do pełnej historii komunikacji.

Pamiętaj jednak, że pobieranie wszystkich wiadomości z wieloma dużymi załącznikami to spore obciążenie dla serwera, dlatego jest to opcja indywidualnie dopasowywana do potrzeb Waszej firmy. Bez obaw - przedstawimy Ci możliwości wdrożenia tego rozwiązania, w taki sposób, aby wszystko działało sprawnie.

Zaawansowane zarządzanie mailami to także wsparcie mailingu masowego do grup docelowych. Teraz kampania promocyjna to kilka kliknięć! W systemie możesz segmentować kontrahentów i osoby kontaktowe m.in. poprzez przypisywanie im tagów np. „klient_produktxyz”. Następnie możesz tworzyć grupy docelowe, czyli listę osób, która zawiera wskazane przez Ciebie cechy np. tagi i wysłać do nich masowo wiadomość e-mail z promocją innego produktu. Grup możesz mieć wiele i co ważne - raz zrobiona grupa zostaje zapisana i możesz jej użyć w przyszłych mailingach. Proste, prawda?

Zintegrowana poczta IMAP — korzyści płynące z integracji klienta pocztowego z systemem CRM

  • Dostęp do historii wszystkich maili powiązanych z kartoteką klienta.
  • Handlowiec może pracować na wielu klientach pocztowych jednocześnie.
  • Stała wiedza o korespondencji klienta z opiekunem handlowym.
  • Bezproblemowe zastępowanie pracowników podczas nieobecności.
  • Uporządkowanie procesów handlowych w przedsiębiorstwie.
  • Ciagłość komunikacji - możliwość pobierania wiadomości do CRM.
  • Możliwość automatycznego sortowania i wiązania wiadomości z kartą kontrahenta.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz