Integracja z pocztą e‐mail

Integracja klienta pocztowego z systemem CRM

Wysyłaj wiadomości bezpośrednio z systemu CRM. Synergius CRM integruje się z serwerem pocztowym (np. home, nazwa.pl) poprzez protokół IMAP. W ten sposób maile dostępne są bezpośrednio w CRM. Chcąc odnieść się do korespondencji z klientem, nie musisz szukać maila w skrzynce pocztowej — wszystkie interesujące Cię wiadomości znajdziesz w swoim systemie CRM.

CRM chce usprawnić Twoją pracę, więc pozwala bezpośrednio z widoku wiadomości e‐mail, tworzyć kartoteki klientów, osoby kontaktowe, szanse sprzedaży, zadania lub umożliwia wiązanie maila z dokumentami (fakturą, ofertą, zamówieniem, szansą sprzedaży).

Zintegrowana poczta IMAP — korzyści płynące z integracji klienta pocztowego z systemem CRM


  • Dostęp do historii wszystkich maili powiązanych z kartoteką klienta.
  • Handlowiec może pracować na wielu klientach pocztowych jednocześnie.
  • Stała wiedza o korespondencji klienta z opiekunem handlowym.
  • Bezproblemowe zastępowanie pracowników podczas nieobecności.
  • Uporządkowanie procesów handlowych w przedsiębiorstwie.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO