CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem - zadania i zdarzenia

CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem - zadania i zdarzenia


W pierwszym materiale na temat zarządzania organizacją przy pomocy systemu CRM omawiane jest planowanie zadań zespołu rozproszonego. Wojciech Nosal, BDM firmy Questy, opowiada w nim o efektywnym zarządzaniu i koordynacji pracy zespołu sprzedaży w sytuacjach, w których komunikacja z jego członkami jest trudna. Mamy szczerą nadzieję, że ten i pozostałe filmy pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał naszych rozwiązań IT.

Zaczynamy od podstawowego narzędzia w arsenale kierownika działu handlowego - funkcji zarządzania zadaniami i zdarzeniami. Oglądając ten film dowiesz się, jak:

  • wykorzystywać planowanie zadań,
  • działają zadania i zdarzenia w kartotece kontrahenta,
  • wykorzystywać w praktyce współdzielenie kalendarza,
  • konfigurować przypomnienia,
  • i jak poprawić jakość zdalnej komunikacji.

Zapraszamy także do obejrzenia pozostałych filmów z tej serii i odkrycia kolejnych tajników Synergiusa - bowiem nasze rozwiązanie to coś więcej niż tylko system zarządzania zadaniami. CRM ma wiele innych zastosowań i przydaje się w wielu różnorodnych działach firmy. Zapraszamy!