Uporządkowana komunikacja w zespole
Zadbaj o przepływ informacji w firmie
Przepływ wiedzy w zespole wpływa na efektywność działu sprzedaży i jakość obsługi klienta. CRM również w tym zakresie usprawnia pracę sprzedaży. W systemie znajduje się komunikator, który pozwala na wymianę informacji i plików w zespole. Komunikator posiada przypomnienie o wiadomości, informacje o odczytaniu, historię oraz wyszukiwarkę wiadomości.
Wiadomości mogą być powiązane z kontrahentem lub szansą sprzedaży, wtedy w jednym miejscu pracownik ma dostęp do wszystkich ważnych informacji dotyczących współpracy z tym klientem.
Wbudowany komunikator to także pewność, że ustalenia z klientem nie znikną i będą dostępne dla innych uprawnionych pracowników. To przydatna możliwość w przypadku nieobecności pracownika. Pozwala zachować wysoką jakość obsługi klienta, ponieważ wszystkie informacje zostają w systemie, a nie np. w prywatnym notesie pracownika.
Dodatkowo Synergius CRM wspomaga wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie, wykorzystując narzędzie do publikacji aktualności i ogłoszeń.
W systemie CRM znajdziesz również repozytorium plików, w którym możesz dostosować drzewo kategorii oraz nadać uprawnienia do katalogów odpowiednim osobom. To centralna baza plików, która pozwala zachować spójność dokumentów firmowych.
Uporządkowana komunikacja wewnętrzna — najważniejsze funkcje
- Atrakcyjny komunikator wewnątrzfirmowy.
- Ogłoszenia i aktualności.
- Centralna baza plików.
- Łatwe wyszukiwanie wiadomości i plików.
Uporządkuj komunikację w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.