Jak wygląda wdrożenie systemu CRM w firmie?
Wdrożenie systemu CRM
System Synergius CRM jest dostarczany wraz ze skonfigurowanymi procesami, dzięki czemu można błyskawicznie rozpocząć jego eksploatację (naturalnie tę konfigurację możesz zmienić). Wdrożenie składa się z 3 prostych kroków i trwa bardzo krótko.
Krok 1 – Instalacja systemu na serwerze
Pierwszym krokiem w czasie wdrożenia jest zainstalowanie naszego systemu na serwerze. W zależności od Twojej decyzji system może zostać zainstalowany na serwerze, którym już dysponujesz lub może zostać zainstalowany na serwerze dzierżawionym od nas. Najczęściej ten krok nie trwa dłużej niż 1 dzień.
Krok 2 – Uruchomienie modułu integracji z programem handlowym
Jeśli wdrożenie wymaga wymiany danych z Twoim programem handlowo‐magazynowym, 1 dzień poświęcamy na uruchomienie i konfigurację modułu integracyjnego.
Sprawdź, w jaki sposób Synergius CRM może usprawnić zarządzanie relacjami z klientami i podnoszenie wyników sprzedaży w Twojej firmie!
Krok 3 – Szkolenie
Ostatnim etapem jest szkolenie, dzięki któremu sprawnie i szybko będziesz mógł poruszać się po systemie oraz nauczysz się nim zarządzać, a także dopasowywać go do swoich potrzeb. Realizacja tego zadania mieści się w 1 dniu roboczym. Od tego momentu możesz korzystać z w pełni funkcjonalnego systemu CRM.
Ważną zaletą systemu Synergius CRM jest również to, iż system może być w dalszym ciągu konfigurowany zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. O obszarach, w jakich możliwa jest dalsza konfiguracja i rozwój systemu, możesz przeczytać tutaj.