
Raporty dla zarządu
Skuteczna analiza wyników działu sprzedaży
Synergius CRM dostarcza kierownikom wiele narzędzi, które na co dzień wspierają ich w analizie działań i efektów działu sprzedaży. W systemie dostępne są gotowe raporty, ale istnieje również możliwość przygotowania raportów indywidualnych, na podstawie danych zgromadzonych w systemie. Zakres informacji, jaki obejmują raporty jest bardzo szeroki.
Raporty w naszym systemie CRM można podzielić na trzy kategorie: raporty do kampanii szans sprzedażowych, raporty do analizy wyników pracy, raporty dotyczące sprzedaży.
Analiza kampanii sprzedażowych


Konwersja lejka – raport dostarcza informacji o konwersji szans na każdym etapie, dzięki czemu w szybki sposób kierownik może stwierdzić, w którym z nich występuje wąskie gardło
Utracone szanse – raport, który wskazuje utracone szanse razem z przyczyną utraty oraz szczegółowym komentarzem pracownika


Lejek szans sprzedaży – raport, który graficznie prezentuje wartość szans na poszczególnych etapach
Przyczyny utraty – raport, który graficznie prezentuje ilość utraconych szans według przyczyn, grupując je według tagów używanych przez handlowców
Aktywność handlowców – raport, który graficznie prezentuje aktywność handlowców według typów zadań np. ilość zrealizowanych kontaktów, ilość przygotowanych ofert
Analiza - zamówienia, ofertowanie i sprzedaż


Zamówienia wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich zamówień kontrahentów w wybranym okresie.
Sprzedaż wg kategorii – raport wyświetla wartość sprzedaży według dokumentów, kontrahentów, kategorii, produktów w wybranym okresie.

Ofertowanie wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich ofert w wybranym okresie.
Raporty w systemie Synergius CRM dostarczają zarządowi zawsze aktualnych danych. Umożliwiają monitorowanie pracy działu sprzedaży, wskazując na kluczowe obszary. Dzięki temu optymalizacja i planowanie pracy stają się łatwiejsze.
Sprawdź jak korzystać z raportów ➡

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz