Raporty dla zarządu

Skuteczna analiza wyników działu sprzedaży

Synergius CRM dostarcza kierownikom wiele narzędzi, które na co dzień wspierają ich w analizie działań i efektów działu sprzedaży. W systemie dostępne są gotowe raporty, ale istnieje również możliwość przygotowania raportów indywidualnych, na podstawie danych zgromadzonych w systemie. Zakres informacji, jaki obejmują raporty jest bardzo szeroki.

Raporty w naszym systemie CRM można podzielić na trzy kategorie: raporty do kampanii szans sprzedażowych, raporty do analizy wyników pracy, raporty dotyczące sprzedaży.


Analiza kampanii sprzedażowych


konwersja lejka – raport dostarcza informacji o konwersji szans na każdym etapie, dzięki czemu w szybki sposób kierownik może stwierdzić, w którym z nich występuje wąskie gardło

utracone szanse – raport, który wskazuje utracone szanse razem z przyczyną utraty oraz szczegółowym komentarzem pracownika


lejek szans sprzedaży – raport, który graficznie prezentuje wartość szans na poszczególnych etapach

przyczyny utraty – raport, który graficznie prezentuje ilość utraconych szans według przyczyn, grupując je według tagów używanych przez handlowców

aktywność handlowców – raport, który graficznie prezentuje aktywność handlowców według typów zadań np. ilość zrealizowanych kontaktów, ilość przygotowanych ofert


Analiza - zamówienia, ofertowanie i sprzedaż


zamówienia wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich zamówień kontrahentów w wybranym okresie.

sprzedaż wg kategorii – raport wyświetla wartość sprzedaży według dokumentów, kontrahentów, kategorii, produktów w wybranym okresie.



ofertowanie wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich ofert w wybranym okresie.

Raporty w systemie Synergius CRM dostarczają zarządowi zawsze aktualnych danych.Umożliwiają monitorowanie pracy działu sprzedaży,wskazując na kluczowe obszary. Dzięki temu optymalizacja i planowanie pracy stają się łatwiejsze.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO