Raporty dla zarządu
Skuteczna analiza wyników działu sprzedaży
Synergius CRM dostarcza kierownikom wiele narzędzi, które na co dzień wspierają ich w analizie działań i efektów działu sprzedaży. W systemie dostępne są gotowe raporty, ale istnieje również możliwość przygotowania raportów indywidualnych, na podstawie danych zgromadzonych w systemie. Zakres informacji, jaki obejmują raporty jest bardzo szeroki.
Raporty w naszym systemie CRM można podzielić na trzy kategorie: raporty do kampanii szans sprzedażowych, raporty do analizy wyników pracy, raporty dotyczące sprzedaży.
Prowadź analizy sprzedażowe w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.
Analiza kampanii sprzedażowych
Konwersja lejka – raport dostarcza informacji o konwersji szans na każdym etapie, dzięki czemu w szybki sposób kierownik może stwierdzić, w którym z nich występuje wąskie gardło.
Utracone szanse – raport, który wskazuje utracone szanse razem z przyczyną utraty oraz szczegółowym komentarzem pracownika.
Lejek szans sprzedaży – raport, który graficznie prezentuje wartość szans na poszczególnych etapach.
Przyczyny utraty – raport, który graficznie prezentuje ilość utraconych szans według przyczyn, grupując je według tagów używanych przez handlowców.
Aktywność handlowców – raport, który graficznie prezentuje aktywność handlowców według typów zadań np. ilość zrealizowanych kontaktów, ilość przygotowanych ofert.
Analiza - zamówienia, ofertowanie i sprzedaż
Zamówienia wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich zamówień kontrahentów w wybranym okresie.
Sprzedaż wg kategorii – raport wyświetla wartość sprzedaży według dokumentów, kontrahentów, kategorii, produktów w wybranym okresie.
Ofertowanie wg kategorii – wskazuje wartość wszystkich ofert w wybranym okresie.
Monitorowanie historii logowań
Weryfikacja aktywności pracowników w systemie to jedna z funkcji, która może usprawnić zarządzanie działaniami w firmie. Jednym z jej elementów jest monitorowanie podmiotów uzyskujących dostęp do rozwiązania informatycznego. Proces ten wspomaga analizę czasu pracy handlowców, a także przyczynia się do utrzymywania bezpieczeństwa systemu – na bieżąco możesz śledzić, czy ktoś niepożądany nie uzyskuje dostępu do Twoich danych. Korzystając z tego raportu otrzymujesz historię logowań z uwzględnieniem godzin, użytkowników oraz typów działania – wiesz czy było to logowanie, nieudane logowanie czy też wylogowanie.
Dostęp do takiego raportu możesz uzyskać, dodając do nazwy swojego systemu następujący fragment: /userLoginHistory/list/.
Raporty w systemie Synergius CRM dostarczają zarządowi zawsze aktualnych danych. Umożliwiają monitorowanie pracy działu sprzedaży, wskazując na kluczowe obszary. Dzięki temu optymalizacja i planowanie pracy stają się łatwiejsze.
Sprawdź jak korzystać z raportów ➡
Prowadź analizy sprzedażowe w systemie Synergius CRM!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.