System CRM - pierwsze kroki po wdrożeniu

Które z poniższych kroków pozostały do wykonania w Twojej firmie?

1. Stwórz profile pracowników

Pierwszym krokiem po wdrożeniu systemu CRM w Twojej firmie powinno być stworzenie profili pracowników. To pozwoli wyznaczać cele, zarządzać szansami sprzedaży oraz monitorować pracę.

2. Przydziel uprawnienia

Aby kontrolować dostęp do poszczególnych sekcji systemu CRM, należy przydzielić pracownikom uprawnienia. Pozwoli to uniknąć przedostania się cennych informacji w niepowołane ręce.

3. Dodaj nową kampanię i etapy szans sprzedaży

Dodanie nowych kampanii dla poszczególnych tematów sprzedażowych pomoże uporządkować kwestie z nimi związane. Dodaj także etapy szans sprzedaży, aby dopasować je do charakteru sprzedaży w Twojej firmie.

4. Dodaj własne typy zadań

Wyznaczanie zadań pomoże Twojemu zespołowi lepiej organizować pracę każdego dnia. Dodaj własne rodzaje zadań, aby odpowiadały celom Twojej firmy.

5. Stwórz własną ofertę produktową

Jeżeli Twoja firma posiada swoją ofertę produktową bądź usługową, należy dodać do systemu wszystkie jej pozycje. To pozwoli handlowcom wysyłać do klientów oferty dostosowane do ich potrzeb.

6. Przygotuj bazę kontrahentów

Dodaj dane kontaktowe swoich kontrahentów do bazy, aby sprawnie się z nimi komunikować.

7. Ustal cele dla pracowników

Ustalenie celów dla każdego z pracowników pozwoli im monitorować swoje zawodowe postępy.

8. Przeprowadź szkolenie

Aby maksymalnie wykorzystać potencjał systemu CRM, należy przeprowadzić szkolenie wśród pracowników Twojej firmy. Możesz w tym celu skorzystać z usług szkoleniowych firmy Questy oraz z webinarów dostępnych na stronie Synergius CRM.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje