Baza produktów i usług w CRM

Zarządzanie katalogiem produktów i cennikami

System CRM umożliwia zbudowanie wspólnej, szczegółowej bazy wiedzy o produktach i usługach.Zintegrowana baza produktów z informacją o cenach, czy stanie magazynowym pośrednio dba o spójność komunikacji z klientem. Obsługa klienta staje się uporządkowana i profesjonalna. Synergius CRM daje również możliwość zarządzania polityką cenową i rabatową, tak aby odwzorować indywidualne warunki sprzedaży dla każdego klienta i zapewnić ich przestrzeganie.


CRM dostarczy Twoim pracownikom przejrzystą bazę produktów. Drzewo kategorii oraz widoczne kolumny dostosujesz samodzielnie do swoich potrzeb. Dodatkowo możesz dodawać własne atrybuty do produktów.

Oferty, tak jak inne dokumenty w systemie CRM (zamówienia, faktury) pracownicy będą mogli tworzyć z wykorzystaniem bazy produktów. W ten sposób zachowasz spójność ofertowania.


Zarządzanie katalogiem produktów i cennikami — najważniejsze funkcje

  • Dodawanie / usuwanie / edycja kart produktów i usług
  • Tworzenie dowolnych opisów dla produktów i usług
  • Tworzenie dowolnych cech / atrybutów dla produktów i usług
  • Zaawansowane wyszukiwanie produktów wg podstawowych kryteriów oraz wg dowolnych cech / atrybutów
  • Dodawanie dowolnej liczby zdjęć do produktów
  • Dodawanie dowolnych plików do produktów
  • Definiowanie i zarządzanie kategoriami produktów
  • Definiowanie własnych szablonów dla kart produktów
  • Import produktów z pliku XSLX
  • Definiowanie indywidualnych cen dla poszczególnych kontrahentów
  • Definiowanie rabatów procentowych na wybrane kategorie towarowe dla poszczególnych kontrahentów
  • Definiowanie czasu obowiązywania indywidualnych cenników / rabatów
  • Oznaczanie produktów promowanych

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO