Dedykowany CRM


Elastyczny system dostosowany do Twojej firmy

System CRM to narzędzie usprawniające pracę handlowców i pozwalające na mierzenie jej efektów przez kierownika czy zarząd. Odzwierciedla procesy sprzedażowe i etapy pozyskiwania klientów charakterystyczne dla konkretnej firmy. Niezbędna jest tu duża elastyczność, dzięki której program nie narzuca konkretnego sposobu działania, a raczej pozwala odwzorować ten, z którym oswojeni są pracownicy. Jeżeli dany schemat sprawdza się w Twojej organizacji, dedykowany CRM dodatkowo go zautomatyzuje i przyspieszy, nie wprowadzając zamieszania w przedsiębiorstwie, a jedynie je rozwijając.


Elastyczny CRM


Synergius CRM pozwala na samodzielne dopasowanie wielu elementów, odpowiadających specyfice Twojej firmy i zachodzącym w niej procesom. Za pomocą ustawień możesz samodzielnie skonfigurować takie elementy jak:

  • Kampanie szans sprzedaży (etapy, cele przypisane do kolejnych faz, atrybuty);
  • Kartoteki kontrahentów (zakładki, atrybuty po których można segmentować i wyszukiwać klientów);
  • Pulpit pracy (dostosowanie widoków i widżetów do stanowisk pracowników i potrzebnych im danych);
  • Zadania i zdarzenia (podział aktywności ze względu na typ, np. kontakt handlowy, spotkanie, przygotowanie umowy);
  • Projekty (tworzenie własnych typów projektów, np. marketingowych, ich faz i list zadań do wykonania);
  • Wiele widoków Kanban (możliwość tworzenia osobnych tablic do poszczególnych procesów sprzedażowych oraz wewnętrznych procedur)
  • Produkty (opisy, atrybuty przydatne przy tworzeniu ofert, wybór widoku na listę);
  • Szablony dokumentów (np. własny szablon oferty, zamówienia, faktury);
  • Raporty (szeroki wybór dostępnych widoków na dane w raportach, samodzielnie wyznaczane cele dla handlowców i monitorowanie ich poziomu realizacji);
  • Uprawnienia pracowników (wybranie które informacje mają być wyświetlane konkretnym pracownikom oraz określenie praw do edycji).








Wykorzystanie tych możliwości sprawi, że system CRM będzie przydatnym narzędziem, a nie przykrym obowiązkiem dla Twoich pracowników. To jednak nie wszystkie funkcje, z jakich możesz skorzystać.


Pójdź o krok dalej! Przejdź na dedykowany CRM


Jeżeli Twoja firma się rozrasta, procesy się rozbudowują, a pracowników przybywa, z czasem funkcjonalności Synergiusa mogą okazać się niewystarczające. Wówczas w płynny sposób możesz przejść na dedykowany CRM - Aura Business. Jest to rozwiązanie pozwalające na dużo więcej modyfikacji i rozszerzeń, tak, by dopasowywać się do specyfiki Twojej organizacji. To co jest jednak najważniejsze - cały ten proces przeprowadzany jest całkowicie w tle, nie przerywając pracy Twojego zespołu. Otrzymujesz dedykowany system CRM zachowując wszystkie zgromadzone wcześniej dane i ustawienia.



Korzyści z dedykowanego systemu CRM


Skalowalność systemu

Uporządkowane procesy biznesowe

Wzrost efektywności

Integracja z dowolnym ERP

System może rosnąć razem z Twoją firmą. Regularnie jest aktualizowany, a Ty w każdej chwili możesz dodać nowe konta użytkowników i rozbudować go o potrzebne funkcje. W ten sposób tworzymy szyty na miarę CRM, dostosowany do indywidualnych wymagań Twojego przedsiębiorstwa. Podczas analizy przedwdrożeniowej podpowiadamy jak skutecznie uporządkować procesy biznesowe oraz mierzyć efektywność działań pracowników.

Ponadto w dedykowanej wersji możemy zsynchronizować CRM z niemal każdym oprogramowaniem ERP, zapewniając stały przepływ danych między rozwiązaniami IT wykorzystywanymi w Twoim biznesie. Ponieważ jesteśmy producentem zarówno Synergiusa CRM jak i Aury Business, działając na tym samym systemie, bez przerwy, zyskujesz dedykowaną wersję, a pracownicy nie muszą się uczyć obsługi nowego systemu.


Dlaczego dedykowany CRM Ci się opłaci?


Wybór Synergiusa CRM z perspektywą przejścia na wersję dedykowaną w późniejszym czasie to ogromny komfort, z którego warto skorzystać.

  • Szybki start z systemem Synergius CRM - korzystasz z gotowego rozwiązania, bez skomplikowanego wdrożenia.
  • Niski próg wejścia - na początek nie musisz angażować dużych nakładów czasowych ani finansowych.
  • Bezpieczeństwo - ponosząc niewielki koszt weryfikujesz czy to rozwiązanie się sprawdzi i warto inwestować w jego rozbudowę.
  • Ewolucja a nie rewolucja - pracownicy będą już oswojeni z oprogramowaniem i nie będzie konieczności reorganizacji ich działań, bo zasady pozostaną takie same.
  • Niski koszt - płacisz tylko za różnicę wartości między Synergiusem CRM a Aura Business, a nie pełną cenę nowego oprogramowania.


Jak przejść na wersję dedykowaną?


# KROK 1

Kupiłeś Synergiusa, pracownicy z niego korzystają, oswoili się z nowym sposobem działania.Wiesz, że sprawdził się w Twojej firmie.

# KROK 2

Firma się rozwija, liczba pracowników i użytkowników systemu CRM rośnie. Czujesz, że przydałyby się nowe funkcje, których nie ma w Synergius CRM.

# KROK 3

Zgłaszasz nam zapotrzebowanie na bardziej rozbudowaną wersję systemu CRM. Ustalamy szczegóły i kluczowe obszary systemu, które mamy rozwinąć.

# KROK 4

Zmieniamy Twoją licencję na Aura Business, przy zachowaniu stałej pracy Twojego programu CRM - użytkownicy nie odczuwają zmiany, cały czas mogą tak samo pracować na systemie. Wszystkie zgromadzone dane i ustawienia pozostają nienaruszone.

# KROK 5

Rozliczamy się jedynie za różnicę w cenie licencji między Aura Business a Synergius CRM (nie płacisz za nowe licencje, tylko za rozbudowę do wersji dedykowanej). Wyceniamy i wprowadzamy dodatkowe funkcje dostosowane do Twoich potrzeb.

# KROK 6

Cały czas możesz rozbudowywać system zgłaszając zlecenia na potrzebne funkcje - nie ma już żadnych ograniczeń w rozwijaniu systemu!



Dedykowany CRM dla średnich i dużych firm


Jeżeli potrzeby Twojej firmy są dość niestandardowe, procesy specyficzne i klasyczny system CRM może nie wystarczać, od razu zacznij od działania na wersji dedykowanej. Aura Business pozwala na dostosowanie funkcji do Ciebie i Twoich pracowników, tak by odzwierciedlać lejek sprzedażowy charakterystyczny dla Waszej branży. Elastyczny system CRM powinien być usprawnieniem, a nie mnożeniem zadań handlowców, dlatego tak ważne jest dobranie odpowiedniego rozwiązania. Dedykowany CRM wcale nie musi też oznaczać długiego, mozolnego wdrożenia. Gdy razem z naszymi specjalistami określisz najważniejsze obszary i procesy, kluczowe dla funkcjonowania Twojej firmy, dostarczanie kolejnych modułów ułożymy w taki sposób, by jak najszybciej udostępnić Ci te podstawowe. Dzięki temu pracownicy mogą oswajać się z programem już od początku jego wdrożenia, a z czasem tylko otrzymują dodatkowe funkcje, które jeszcze bardziej przyspieszają ich pracę.











Jak wygląda wdrożenie dedykowanego CRM?

W przypadku wdrażania dedykowanego systemu CRM, zazwyczaj zaczynamy od przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej. Są to warsztaty w których uczestniczą przedstawiciele Państwa firmy (najlepiej reprezentujący wszystkie działy, które będą korzystać z tego rozwiązania) oraz nasi analitycy. Określana jest wówczas wizja oraz cele, jakie dzięki dedykowanemu systemowi CRM mają zostać osiągnięte. To też świetna okazja do poukładania procesów w organizacji i ustalenia sposobów mierzenia efektywności pracowników. Wspólnie rozpisujemy harmonogram wdrożenia całość dzieląc na etapy, tak aby najbardziej potrzebne funkcje były udostępnione jak najszybciej. Dzięki bieżącej weryfikacji i aktywnej współpracy na każdym etapie wdrożenia, masz wpływ na kształt systemu CRM, a pracownicy zyskują narzędzie, które odpowiada na ich potrzeby.



Czujesz że już na starcie Synergius CRM może nie wystarczyć? Skontaktuj się z nami - zweryfikujemy co będzie najlepsze dla Twojej firmy.


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz