INTEGRACJA CRM Z SYMFONIĄ HANDEL ERP


Synergius jest przejrzystym, łatwym w obsłudze i konfigurowalnym systemem CRM. Samo wdrożenie jest proste i szybkie. Realizacja codziennych zadań przy pomocy naszego systemu pozwala efektywnie zarządzać działem sprzedaży.System tworzy stałą bazę informacji na temat klientów. Jedną z funkcji, które posiada nasz system CRM, jest zarządzanie procesem ofertowania oraz szansami sprzedaży.


Obszary, które usprawnia integracja CRM z Symfonią Handel ERP

  • Aktualizacja oferty – proces zostaje zautomatyzowany, wiąże się z tym mniejsza ilość pomyłek przy przepisywaniu danych oraz redukcja kosztów z tym związanych.
  • Przeniesienie realizowanych zamówień.
  • Przeniesienie dokumentów handlowych z Symfonii ERP do Synergius CRM następuje w sposób automatyczny.


Elementy, w ramach których odbywa się integracja CRM z Symfonią Handel ERP

  • rozliczenia,
  • zamówienia,
  • kartoteki kontrahentów, limity cenowe, ceny specjalne oraz rabaty,
  • produkty, ich stany magazynowe oraz ceny,
  • dokumenty magazynowe.


Jak działa integracja CRM z Symfonią ERP?

Proces integracji jest w pełni automatyczny. Handlowiec posiada dostęp do aktualnych informacji na temat stanu faktur klientów za których jest odpowiedzialny, rozrachunków oraz w razie potrzeby aktualnych stanów magazynowych. Do naszego systemu CRM przeniesione zostają również wybrane dane o kontrahentach, produktach, cenach i rabatach.Zamówienia wystawione przez pracowników działu sprzedaży pojawią się w sposób automatyczny w Symfonii ERP.

Integracja CRM z Symfonią Handel ERP w synergius crm relacja

Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO