Integracja CRM z Symfonią Handel ERP

Automatyczna wymiana danych między CRM, a ERP

Synergius jest przejrzystym, łatwym w obsłudze i konfigurowalnym systemem CRM. Samo wdrożenie jest proste i szybkie. Realizacja codziennych zadań przy pomocy naszego systemu pozwala efektywnie zarządzać działem sprzedaży. System tworzy stałą bazę informacji na temat klientów. Jedną z funkcji, które posiada nasz system CRM, jest zarządzanie procesem ofertowania oraz szansami sprzedaży.

Obszary, które usprawnia integracja CRM z Symfonią Handel ERP

  • Aktualizacja oferty – proces zostaje zautomatyzowany, wiąże się z tym mniejsza ilość pomyłek przy przepisywaniu danych oraz redukcja kosztów z tym związanych.
  • Przeniesienie realizowanych zamówień.
  • Przeniesienie dokumentów handlowych z Symfonii ERP do Synergius CRM następuje w sposób automatyczny.

Obszary, które obejmuje integracja CRM z Symfonią Handel ERP

  • rozliczenia,
  • zamówienia,
  • kartoteki kontrahentów, limity cenowe, ceny specjalne oraz rabaty,
  • produkty, ich stany magazynowe oraz ceny,
  • dokumenty magazynowe.

Jak działa integracja CRM z Symfonią ERP?

Proces integracji jest w pełni automatyczny. Handlowiec posiada dostęp do aktualnych informacji na temat stanu faktur klientów za których jest odpowiedzialny, rozrachunków oraz w razie potrzeby aktualnych stanów magazynowych. Do naszego systemu CRM przeniesione zostają również wybrane dane o kontrahentach, produktach, cenach i rabatach. Zamówienia wystawione przez pracowników działu sprzedaży pojawią się w sposób automatyczny w Symfonii ERP.

Integracja CRM z Symfonią Handel ERP - zakres integracji

Korzystasz z programu Symfonia Handel ERP?

Zapytaj o szczegóły integracji systemu CRM z Twoim ERP‐em!

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje