Fakturowanie i płatności


w Synergius CRM


Synergius CRM umożliwia zarządzanie wieloma ważnymi dla firmy dokumentami - również fakturami i dokumentami płatności. Możliwość generowania faktur bezpośrednio w systemie zdejmuje z pracowników obowiązek ich ręcznego tworzenia. Nie muszą też oni pamiętać o samej konieczności wystawienia dokumentu, ponieważ nasze oprogramowanie umożliwia im proste wyszukiwanie wszystkich tych klientów, którym należy przesłać fakturę.



Zarządzanie fakturami w systemie CRM

Fakturę można utworzyć w kartotece klienta, ale również bezpośrednio spod zamówienia. Dzięki temu dane dotyczące klienta oraz zamawianych produktów lub usług uzupełniane są automatycznie - co jest sposobem nie tylko na oszczędzenie czasu, ale również uniknięcie pomyłek. W trakcie tworzenia można nadać dokumentowi jedną ze zdefiniowanych wcześniej szat graficznych, a gotową fakturę można zapisać w formacie PDF. Warto również wspomnieć o elastycznym pulpicie użytkownika, na którym można umieścić raport wskazujący nieopłacone faktury. Dzięki temu łatwo jest pilnować kwestii płatności oraz wyławiać tych kontrahentów, którzy mają jakieś zaległości i wymagają bezpośredniego kontaktu. Opłaconą fakturę można odpowiednio oznaczyć, tworząc w ten sposób dokument płatności.


Integracja z programem handlowo-magazynowym

Synergius CRM może radzić sobie z tematem fakturowania samodzielnie, ale istnieje też możliwość zintegrowania go z Twoim systemem handlowo-magazynowym. W takim przypadku tworzenie faktur zostanie po stronie tego programu, natomiast Synergius CRM będzie z niego automatycznie pobierał te dokumenty.


Fakturowanie i płatności w CRM - najważniejsze funkcje i możliwości

  • szybkie generowanie faktur w systemie,
  • tworzenie dokumentów spod zamówienia,
  • generowanie dokumentów płatności,
  • automatyczne uzupełnianie danych na dokumentach,
  • zestawienia nieopłaconych dokumentów.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz