System CRM dla branży maszyn i urządzeń


Kontroluj relacje z kontrahentami

Relacje z klientami są ważnym czynnikiem kształtującym Twój biznes. Warto wziąć je pod uwagę przy ustalaniu strategii. Współpraca w branży maszyn i urządzeń nie ma bowiem zazwyczaj charakteru jednorazowego, a sam proces sprzedaży może rozciągać się w czasie i wymagać uwagi wielu osób.

Dlatego wybrany przez Ciebie system CRM powinien umożliwiać obsługę wielu procesów, w tym procesu pozyskiwania, utrzymywania i rozwoju relacji z kontrahentami, a także stałego zwiększania zakresu współpracy i budowy sieci stałych odbiorców.


Jak obsługiwać relacje z kontrahentami?


  1. Jeśli pozyskujesz kontrakty w toku długotrwałych rozmów i konsultacji z klientami, w których może brać udział wiele osób, powinieneś odpowiednio zorganizować proces sprzedaży.

  2. Twoi pracownicy powinni pełnić rolę ekspertów, dostarczając klientom nie tylko ofertę, ale także swoją wiedzę i doświadczenie.

  3. Proces sprzedaży Twoich produktów powinien być zorganizowany w taki sposób, aby umożliwiał ciągły rozwój i uczenie się.




W tej branży zaufali nam, między innymi:




Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM



Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Szybko stał się naszą wewnętrzną platformą komunikacyjną. Bardzo cenimy sobie również współpracę z pracownikami firmy Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.

System CRM dla branży zaopatrzenia biznesu - opinie - pAudio Technologies

Piotr Radomski

pAudio Technologies

Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu. „Karta kontrahenta” była dla nas prawdziwym kamieniem milowym.

CRM w firmach branży maszyn i urządzeń - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Dla handlowca to narzędzie must‐have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead‐ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.

CRM dla firm z branży maszyn i urządzeń - opinie - Polskie Radio Szczecin

Katrzyna Nesterowicz

Polskie Radio Szczecin

CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.

CRM przedsiębiorstwa maszyn i urządzeń - opinie - Loco

Jacek Olubiński

LOCO sp.j

Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.

CRM dla branży maszyn i urządzeń - opinie - Scapol

Łukasz Bartosiak

Scapol sp. z o.o.


CRM dla branży maszyn i urządzeń – czy jest mi potrzebny?

Jeżeli Twoja firma:

  • pozyskuje nowych klientów w wyniku długotrwałych rozmów,
  • chce stale rozwijać współpracę z obecnymi klientami,
  • dostosowuje ofertę pod indywidualne wymagania klienta,
  • szuka sposobów na poprawę efektywności,
  • pozyskuje stałych odbiorców końcowych,

możesz napotkać następujące utrudnienia:

  • brak wiedzy o najczęstszych przyczynach utraty szansy na sprzedaż,
  • trudność w ocenie postępów w sprzedaży,
  • brak nowych pomysłów na poprawę oferty lub sposobu obsługi klientów,
  • trudność w ocenie aktywności pracowników,
  • trudności w ocenie efektywności poszczególnych pracowników,
  • brak wspólnej bazy kontrahentów, wiedza o kontrahentach jest rozproszona,
  • brak informacji o statusie i wartości relacji z klientami,
  • trudności we wprowadzaniu jednolitych standardów pracy,
  • chaos w dokumentacji ofert, zamówień i katalogów produktowych,
  • brak narzędzia do segmentacji klientów,
  • analiza i raportowanie sprzedaży wymaga ręcznego zbierania danych,
  • trudność w zastępowaniu nieobecnych pracowników.








Wsparcie CRM



Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak technologia może wspierać Cię w pozyskiwaniu klientów — przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się, jak nowoczesny system CRM dla branży maszyn i urządzeń pozwoli Ci zarządzać relacjami z kontrahentami i na bieżąco usprawniać proces zdobywania nowych kontraktów.

Umożliwia on obsługę procesu pozyskiwania i rozwijania współpracy z kontrahentami. Dzięki wykorzystaniu narzędzi CRM będziesz mógł na bieżąco monitorować wszystkie relacje i podejmować decyzje, które będą oparte na danych.



Jakie możliwości daje system CRM dla branży maszyn i urządzeń?



Obsługa procesu sprzedaży

Synergius CRM pozwoli stworzyć swój własny schemat pozyskiwania klienta i obsługiwać go za pomocą w pełni funkcjonalnego, mobilnego narzędzia. Funkcja szans sprzedaży pozwoli uporządkować proces i sprawi, że Twoi pracownicy będą mogli na bieżąco uczyć się tego, jak obsługiwać go coraz skuteczniej. Dzięki temu kierownik zespołu będzie miał pewność, że każdy handlowiec podejmuje właściwe kroki w celu osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. Wiedza o przyczynach niepowodzeń będzie zapisywana w sposób, który umożliwi Ci ich analizę.

Baza wiedzy o kontrahentach

Baza kontrahentów to uporządkowany zbiór wiedzy o Twoich klientach. Znaleźć można tam dane kontaktowe i statystyczne oraz najważniejsze informacje o współpracy. Twoja firma zyska narzędzie, za pomocą którego pracownicy będą mogli dzielić się wiedzą. Będą mogli z łatwością i szybko odnaleźć interesujące ich informacje. Zyskasz także elastyczność przy zastępowaniu pracowników oraz wdrażaniu nowych osób. Informacje o klientach nie znikną, jeśli pracownik odejdzie z firmy. Nie trzyma ich przecież na swoim dysku, lecz w zawsze dostępnej i dobrze zabezpieczonej chmurze.

Automatyczne raporty

Dzięki temu, że korzystasz z funkcji systemu CRM, masz dostęp do automatycznych raportów. Nie będziesz poświęcać już czasu na zebranie i zestawianie danych. Statystyki dotyczące pozyskiwania klientów i ich późniejszych aktywności sprzedażowych pozwolą Ci na bieżąco monitorować sytuację. Synergius CRM oferuje wiele raportów, które pomogą Ci zauważyć trendy i mechanizmy, którymi rządzi się Twój proces. Dzięki temu, będziesz mógł reagować na zmiany rynkowe i monitorować realizację swoich założeń.

Koordynacja pracy zespołu

CRM dla branży maszyn i urządzeń posiada także interaktywny kalendarz, w którym możesz planować i koordynować pracę handlowców. Dzięki temu możesz poznać dokładną ścieżkę, którą kroczą aby osiągnąć sukces handlowy. Analiza tych kroków pomoże Ci w poszukiwaniach najlepszego możliwego schematu kontaktów z klientami. Wspiera on zarządzanie pracą całej firmy – pozwala na podglądanie zadań współpracowników. Możesz dzięki temu wybierać najlepsze terminy spotkań wewnętrznych. System przypomina o zadaniach oraz pozwala na powiązanie ich z konkretnymi kartami klientów czy szansami sprzedaży.



Potrzebujesz uporządkowanej bazy urządzeń i narzędzia do obsługi prac serwisowych?



serwis planner crm logo CRM dla branży maszyn i urządzeń

W Twojej firmie brakuje spójnej bazy urządzeń? Zauważasz trudności z uporządkowaniem numerów seryjnych maszyn, a historia ich zakupu i napraw jest rozproszona w różnych plikach i dokumentach?

Od lat jesteśmy producentem nowoczesnych rozwiązań dla biznesu. W swojej ofercie mamy różne systemy dla firm, w tym także programy do obsługi serwisu, które umożliwiają skuteczną organizację wielu rodzajów zleceń, w tym prac serwisowych, przeglądów, procesów gwarancyjnych itd.

W dowolnej chwili możemy zintegrować system Synergius CRM z systemem SerwisPlanner i w ten sposób stworzyć dla Ciebie w pełni funkcjonalny system do sprzedaży oraz serwisu maszyn i urządzeń.

Uporządkowana baza urządzeń z numerami seryjnymi i kompletną historią maszyn ułatwi obsługę posprzedażową. W jednym miejscu gromadzone są wszystkie informacje o obsługiwanych produktach, co znacznie poprawia wygodę i przyspiesza pracę handlowców oraz serwisantów. Do każdej maszyny przypisany jest numer seryjny, a także atrybuty - czyli dodatkowe cechy, którymi można to urządzenie opisać (np. rok produkcji, moc silnika, okres gwarancji).

Wybrane funkcje:

  • łatwe rejestrowanie i przekazywanie zleceń (aplikacja mobilna),
  • wystawianie protokołów serwisowych,
  • baza urządzeń serwisowanych oraz zarządzanie magazynami,
  • koordynacja pracy i pomiar efektywności serwisantów,
  • panel klienta do zgłaszania i monitorowania zleceń.
    1. Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz