System CRM dla branży maszyn i urządzeń

Kontroluj relacje z kontrahentami

Relacje z klientami są ważnym czynnikiem kształtującym Twój biznes. Warto wziąć je pod uwagę przy ustalaniu strategii. Współpraca w branży maszyn i urządzeń nie ma bowiem zazwyczaj charakteru jednorazowego, a sam proces sprzedaży może rozciągać się w czasie i wymagać uwagi wielu osób. Dlatego wybrany przez Ciebie system CRM powinien umożliwiać obsługę wielu procesów, w tym procesu pozyskiwania, utrzymywania i rozwoju relacji z kontrahentami, a także stałego zwiększania zakresu współpracy i budowy sieci stałych odbiorców.

Jak obsługiwać relacje z kontrahentami?

  1. Jeśli pozyskujesz kontrakty w toku długotrwałych rozmów i konsultacji z klientami, w których może brać udział wiele osób, powinieneś odpowiednio zorganizować proces sprzedaży.
  2. Twoi pracownicy powinni pełnić rolę ekspertów, dostarczając klientom nie tylko ofertę, ale także swoją wiedzę i doświadczenie.
  3. Proces sprzedaży Twoich produktów powinien być zorganizowany w taki sposób, aby umożliwiał ciągły rozwój i uczenie się.
CRM dla branży maszyn i urządzeń.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient CRM branża maszyn i urządzeń - IVM POLAND
Klient CRM sprzedaż maszyn - KK Tools
Klient CRM firma sprzedająca maszyny i urządzenia - Navigate

Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Synergius CRM

„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży maszyn i urządzeń - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla sprzedaży maszyn i urządzeń - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz
„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Bardzo cenimy sobie współpracę z firmą Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM dla branży maszyn i urządzeń - opinie - pAudio Technologies
Piotr Radomski, pAudio Technologies
„Wyzwaniem było uporządkowanie pracy zespołu, a szczególnie przedstawicieli handlowych. Rozwiązania Questy pozwoliły nam skoncentrować najważniejsze dane kontrahenta, takie jak: oferty, warunki handlowe, e-maile, umowy, ect. w jednym miejscu.”
CRM dla branży maszyn - opinie - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Dla handlowca to narzędzie must-have. Bez takiego wsparcia łatwo się pogubić, jeśli ma się dużo lead-ów lub klientów. Synergius CRM pomógł nam uporządkować proces sprzedaży i zarządzanie szansami.”
CRM - maszyny i urządzenia - opinie - Polskie Radio Szczecin
Katarzyna Nesterowicz, Polskie Radio Szczecin
„CRM pozwala nam planować pracę i delegować zadania. Analiza efektywności sprzedaży jest szybsza dzięki raportom, których nie musimy już przygotowywać samodzielnie.”
CRM dla branży urządzeń - opinie - Loco
Jacek Olubiński, LOCO sp.j
„Taki system to dla firmy duże ułatwienie. Zbieramy wszystkie ważne informacje o naszych klientach. To na co dzień pomaga sprzedawcom zachować profesjonalizm, porządkuje całą sprzedaż i pozwala zadbać o klienta.”
CRM do branży maszyn i urządzeń - opinie - Scapol
Łukasz Bartosiak, Scapol sp. z o.o.
„System Synergius CRM działa bez zarzutu, a wsparcie techniczne oferowane przez Questy jest szybkie i skuteczne. Wierzymy, że zarówno zaawansowane możliwości techniczne, jak i niezrównane wsparcie Questy, czynią ich idealnym partnerem dla każdej organizacji.”
CRM dla sprzedaży maszyn i urządzeń - opinie - Romgaz
Tomasz Szultka, Romgaz

Prowadzisz firmę z branży maszyn i urządzeń?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

CRM dla branży maszyn i urządzeń – czy jest mi potrzebny?

Jeżeli Twoja firma:

  • pozyskuje nowych klientów w wyniku długotrwałych rozmów,
  • chce stale rozwijać współpracę z obecnymi klientami,
  • dostosowuje ofertę pod indywidualne wymagania klienta,
  • szuka sposobów na poprawę efektywności,
  • pozyskuje stałych odbiorców końcowych,

możesz napotkać następujące utrudnienia:

  • brak wiedzy o najczęstszych przyczynach utraty szansy na sprzedaż,
  • trudność w ocenie postępów w sprzedaży,
  • brak nowych pomysłów na poprawę oferty lub sposobu obsługi klientów,
  • trudność w ocenie aktywności pracowników,
  • trudności w ocenie efektywności poszczególnych pracowników,
  • brak wspólnej bazy kontrahentów, wiedza o kontrahentach jest rozproszona,
  • brak informacji o statusie i wartości relacji z klientami,
  • trudności we wprowadzaniu jednolitych standardów pracy,
  • chaos w dokumentacji ofert, zamówień i katalogów produktowych,
  • brak narzędzia do segmentacji klientów,
  • analiza i raportowanie sprzedaży wymaga ręcznego zbierania danych,
  • trudność w zastępowaniu nieobecnych pracowników.
CRM dla branży maszyn i urządzeń - system na telefon i laptop.

Wsparcie CRM

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak technologia może wspierać Cię w pozyskiwaniu klientów — przeczytaj ten artykuł. Dowiesz się, jak nowoczesny system CRM dla branży maszyn i urządzeń pozwoli Ci zarządzać relacjami z kontrahentami i na bieżąco usprawniać proces zdobywania nowych kontraktów. Umożliwia on obsługę procesu pozyskiwania i rozwijania współpracy z kontrahentami. Dzięki wykorzystaniu narzędzi CRM będziesz mógł na bieżąco monitorować wszystkie relacje i podejmować decyzje, które będą oparte na danych.

Jakie możliwości daje system CRM dla branży maszyn i urządzeń?

Obsługa procesu sprzedaży

Synergius CRM pozwoli stworzyć swój własny schemat pozyskiwania klienta i obsługiwać go za pomocą w pełni funkcjonalnego, mobilnego narzędzia. Funkcja szans sprzedaży pozwoli uporządkować proces i sprawi, że Twoi pracownicy będą mogli na bieżąco uczyć się tego, jak obsługiwać go coraz skuteczniej. Dzięki temu kierownik zespołu będzie miał pewność, że każdy handlowiec podejmuje właściwe kroki w celu osiągnięcia sukcesu sprzedażowego. Wiedza o przyczynach niepowodzeń będzie zapisywana w sposób, który umożliwi Ci ich analizę.

Baza wiedzy o kontrahentach

Baza kontrahentów to uporządkowany zbiór wiedzy o Twoich klientach. Znaleźć można tam dane kontaktowe i statystyczne oraz najważniejsze informacje o współpracy. Twoja firma zyska narzędzie, za pomocą którego pracownicy będą mogli dzielić się wiedzą. Będą mogli z łatwością i szybko odnaleźć interesujące ich informacje. Zyskasz także elastyczność przy zastępowaniu pracowników oraz wdrażaniu nowych osób. Informacje o klientach nie znikną, jeśli pracownik odejdzie z firmy. Nie trzyma ich przecież na swoim dysku, lecz w zawsze dostępnej i dobrze zabezpieczonej chmurze.

Automatyczne raporty

Dzięki temu, że korzystasz z funkcji systemu CRM, masz dostęp do automatycznych raportów. Nie będziesz poświęcać już czasu na zebranie i zestawianie danych. Statystyki dotyczące pozyskiwania klientów i ich późniejszych aktywności sprzedażowych pozwolą Ci na bieżąco monitorować sytuację. Synergius CRM oferuje wiele raportów, które pomogą Ci zauważyć trendy i mechanizmy, którymi rządzi się Twój proces. Dzięki temu, będziesz mógł reagować na zmiany rynkowe i monitorować realizację swoich założeń.

Koordynacja pracy zespołu

CRM dla branży maszyn i urządzeń posiada także interaktywny kalendarz, w którym możesz planować i koordynować pracę handlowców. Dzięki temu możesz poznać dokładną ścieżkę, którą kroczą aby osiągnąć sukces handlowy. Analiza tych kroków pomoże Ci w poszukiwaniach najlepszego możliwego schematu kontaktów z klientami. Wspiera on zarządzanie pracą całej firmy – pozwala na podglądanie zadań współpracowników. Możesz dzięki temu wybierać najlepsze terminy spotkań wewnętrznych. System przypomina o zadaniach oraz pozwala na powiązanie ich z konkretnymi kartami klientów czy szansami sprzedaży.

Potrzebujesz uporządkowanej bazy urządzeń i narzędzia do obsługi prac serwisowych?

CRM i program do serwisu dla branży maszyn i urządzeń.

W Twojej firmie brakuje spójnej bazy urządzeń? Zauważasz trudności z uporządkowaniem numerów seryjnych maszyn, a historia ich zakupu i napraw jest rozproszona w różnych plikach i dokumentach?

Od lat jesteśmy producentem nowoczesnych rozwiązań dla biznesu. W swojej ofercie mamy różne systemy dla firm, w tym także programy do obsługi serwisu, które umożliwiają skuteczną organizację wielu rodzajów zleceń, w tym prac serwisowych, przeglądów, procesów gwarancyjnych itd.

W dowolnej chwili możemy zintegrować system Synergius CRM z systemem SerwisPlanner i w ten sposób stworzyć dla Ciebie w pełni funkcjonalny system do sprzedaży oraz serwisu maszyn i urządzeń.

Uporządkowana baza urządzeń z numerami seryjnymi i kompletną historią maszyn ułatwi obsługę posprzedażową. W jednym miejscu gromadzone są wszystkie informacje o obsługiwanych produktach, co znacznie poprawia wygodę i przyspiesza pracę handlowców oraz serwisantów. Do każdej maszyny przypisany jest numer seryjny, a także atrybuty - czyli dodatkowe cechy, którymi można to urządzenie opisać (np. rok produkcji, moc silnika, okres gwarancji).

Wybrane funkcje

  • łatwe rejestrowanie i przekazywanie zleceń (aplikacja mobilna),
  • wystawianie protokołów serwisowych,
  • baza urządzeń serwisowanych oraz zarządzanie magazynami,
  • koordynacja pracy i pomiar efektywności serwisantów,
  • panel klienta do zgłaszania i monitorowania zleceń.

Prowadzisz firmę z branży maszyn i urządzeń?

Zobacz, jak system CRM sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje