pAudio Technologies

Historia sukcesu naszego klienta

Producent najwyższej jakości systemów ostrzegawczych

Jeden z liderów branży systemów
dźwiękowych

Wykwalifikowany i kompetentny
dostawca

Opinia klienta

„Synergius CRM to dla nas doskonałe narzędzie, które bardzo pomaga nam w naszej codziennej pracy i wspomaga nasz rozwój. Szybko stał się naszą wewnętrzną platformą komunikacyjną. Bardzo cenimy sobie również współpracę pracownikami firmy Questy, to profesjonaliści którzy szybko i efektywnie dostarczają nam tego czego potrzebujemy.”
System CRM klient - pAudio Technologies - opinia i case study

Piotr Radomski

Dyrektor Finansowy / CFO

pAudio Technologies Sp. z o.o. to spółka zajmująca się projektowaniem i produkcją certyfikowanych dźwiękowych systemów ostrzegawczych DSO – pod marką IVO. Ciągle rozwijająca się firma posiada wykwalifikowanych pracowników, którzy pracują nad akustyką obiektów, dbaniem o bezpieczeństwo osób w nich przebywających oraz szczegółowo opracowują i projektują instalacje elektroakustyczne.

Program CRM dla audio-video - Case study i opinia

pAudio Technologies wyróżnia kompleksowe i profesjonalne podejście do klienta. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu sprawdzonego i autorskiego rozwiązania obejmującego wszystkie etapy realizacji (projekt, dostawa sprzętu, pomiary po instalacji). Firma prowadzi również szkolenia techniczne i produktowe, natomiast po skończonym projekcie zapewnia wsparcie montażowe i posprzedażowe.

Wyzwania w przedsiębiorstwie i cele wdrożenia

Model działalności firmy jest złożony. Oprócz produkcji i sprzedaży własnych wyrobów, wykonywania projektów systemów DSO pAudio oferuje również szereg usług, a także zapewnia naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Z tego względu obszar jej działania jest rozległy, a co za tym idzie – był trudny do szybkiego usystematyzowania i przypisania konkretnych zadań do pracowników i/lub realizowanych projektów. Kolejnym wyzwaniem okazała się różnorodność obiektów, do których firma dostarcza swoje rozwiązania. Są to między innymi: szkoły, hotele, galerie handlowe, akademiki, obiekty sportowe, szpitale, biurowce, dworce kolejowe, lotniska oraz wszelkie inne obiekty użyteczności publicznej. To wyjątkowo szeroki obszar przedsięwzięć, które wymagają dobrego planowania i wyśmienitej logistyki.

Pracownicy przedsiębiorstwa mają różnorodne zadania, które wymagają sprawnego i logicznego rozplanowania. Niektórzy z nich pracują stacjonarnie – np. wykonując naprawy – podczas gdy inni pracują przede wszystkim za pośrednictwem Internetu. To właśnie ze względu na dużą ilość obowiązków każdego z pracowników firma chciała usprawnić swoje działania.

pAudio Technologies prężnie się rozwija, zwiększając równocześnie swoje zasoby, dlatego stale poszukuje nowych szans sprzedaży, projektów i inwestycji. W konsekwencji, aby dalej się rozwijać niezbędne było znalezienie nowego miejsca, w którym będą zawarte wszystkie kluczowe informacje, cele, współprace i konkretnie sprecyzowane zadania pracowników.

Rezultaty wdrożenia systemu CRM

Dzięki wdrożeniu rozwiązania Synergius CRM, firma pAudio zyskała jeszcze większe możliwości rozwoju. Znaczące ułatwienia w pozyskiwaniu nowych klientów, inwestycji oraz potencjalnych transakcji wytworzyły nowe szanse na współprace i możliwości ich dokładnej analizy. W efekcie, firma działa jeszcze wydajniej i efektywniej w planowaniu swoich działań, co również wpływa na większe możliwości w pozyskiwaniu kolejnych zleceń.

Usystematyzowanie różnych działań przyczyniło się również do sprawniejszej organizacji w firmie. Wszystkie niezbędne informacje oraz oferty znajdują się w jednym miejscu. Dzięki rozwiązaniu Synergius CRM dostęp do danych jest wyjątkowo łatwy, a także przejrzysty i wizualnie atrakcyjny dla użytkowników systemu. Kolejnym narzędziem usprawniającym działania jest kalendarz, dzięki któremu dopilnowane są terminy, organizacja pracy i hierarchia zadań.

Do kolejnych korzyści można zaliczyć lepszą obsługę klientów i sprawniejszą współpracę z podwykonawcami. Firma z łatwością zarządza informacjami, które pochodzą z całego jej otoczenia. Skutecznie uporządkowana została także komunikacja z klientami oraz ich zapytania, dzięki czemu ulepszono przyszłe oferty.

Synergius CRM stał się codziennością firmy pAudio Technologies – dziś z systemu aktywnie korzysta każdy pracownik. Przyczyniło się to do istotnych usprawnień w zakresie wielu różnych procesów zachodzących w organizacji.

Funkcje CRM przydatne klientowi - case study o wdrożeniu CRM.

Podsumowanie

Wraz z rozwojem działalności, firma potrzebuje narzędzi, które ułatwią jej pracę. Naszą misją, którą realizujemy dostarczając odpowiednie systemu informatyczne – jest pomoc przedsiębiorstwom w osiąganiu wyznaczonych celów i dążenie do jak najlepszego usprawnienia organizacji.

Firma pAudio Technologies jest zatem idealnym przykładem organizacji, która wykorzystując innowacyjne rozwiązanie CRM wraz z progresem doskonali swoje wewnętrzne procesy, dzięki czemu zdobywa nowe szanse sprzedaży i nawiązuje nowe współprace.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje