Automatyzacja sprzedaży

zwiększ efektywność działu sprzedaży

Automatyzator wspiera Twoich pracowników i oszczędza czas, który obecnie poświęcają na powtarzalne i monotonne czynności. Umożliwia wykonywanie tych zadań automatycznie, bez Twojej ingerencji, na podstawie wprowadzonych wcześniej reguł. Dzięki mechanizmowi automatyzacji, budowanie relacji jest jeszcze łatwiejsze. System sam będzie wykonywał część zadań, dzięki czemu Twoi pracownicy zyskają czas i zwiększą efektywność.


Reguły automatyzacji składają się z trzech części: wyzwalacza, warunków i akcji. Wyzwalacz uruchamia regułę, następnie weryfikowany jest warunek. Jeśli został spełniony — wykonana zostaje ustalona akcja.

Jakie działania może wykonać automatyzator?

  • Masowo otwierać szanse sprzedaży
  • Wysyłać powiadomienia o zaległych płatnościach
  • Wysyłać maile posprzedażowe oraz wiadomości typu follow‐up
  • Dodawać, usuwać i zmieniać atrybuty kontrahentów


Otwieranie szans sprzedaży

Otwieranie kolejnych szans dla wielu kontrahentów bywa czasochłonne. Dzięki automatyzacji, możesz szybko utworzyć wiele szans sprzedaży dla klientów, którzy mają wspólną cechę (np. tag). Narzędzie niezwykle przydatne, jeśli uruchamiasz nową kampanię marketingową lub program rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami.

Narzędzie samodzielnie odnajduje tych klientów, których cechę wskażesz i tworzy dla każdego z nich nową szansę sprzedaży na konkretnym etapie w określonej kampanii sprzedażowej.

Automatyczne wiadomości e-mail

Dużo taniej jest utrzymać obecnego klienta i zrealizować kolejną sprzedaż, niż pozyskać nowego i rozpocząć proces sprzedaży od początku. Dlatego tak istotne jest utrzymywanie kontaktu posprzedażowego.

Na podstawie wprowadzonych reguł, możesz zaplanować wysyłkę maili do swoich klientów. Automatyzator wyśle je samodzielnie w odpowiednim, wskazanym przez Ciebie terminie. Umożliwia również wysyłanie maili typu follow‐up do Twoich potencjalnych klientów.


Zmiana cech kontrahenta

Zmiana cech kontrahentów lub osób kontaktowych to kolejna czynność, którą może wykonać za Ciebie automatyzator. Ustalenie reguły automatyzacji pozwala Ci zdecydować o tym, jaka cecha zostanie zmieniona.

Przykładowo, w momencie wygrania szansy sprzedaży, automatyzator sam oznaczy Twoich klientów, jako “aktywny klient” i przypisze ich tym samym do odpowiedniego segmentu.

Przypomnienie o płatności

Przypominanie klientom o płatnościach to kolejna czynność, która zajmuje czas i uwagę. Musisz ręcznie wysyłać przypomnienia? Musisz pamiętać o terminach i pilnować rozliczeń? Automatyzator w systemie CRM pomoże Ci to zorganizować. Jak to działa?

Na podstawie przeterminowanej faktury, która nie została opłacona, system wyśle powiadomienie. Przygotuj własną wiadomość, ustal odpowiedni termin, a system samodzielnie zaadresuje i prześle ją do danego klienta.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO