Automatyzacja sprzedaży


zwiększ efektywność działu sprzedaży

Automatyzator wspiera Twoich pracowników i oszczędza czas, który obecnie poświęcają na powtarzalne i monotonne czynności. Synergius CRM umożliwia wykonywanie określonych aktywności automatycznie, bez Twojej ingerencji, na podstawie wprowadzonych wcześniej reguł. CRM będzie mógł zatem odciążyć pracowników z zadań związanych z informowaniem klientów o np.: wysłaniu powiadomienia o zaległych płatnościach. Dzięki temu Twoi pracownicy zyskają czas i zwiększą swoją efektywność.

Jak automatyzator może usprawnić pracę Twojej firmy?

  • Wspiera proces miękkiej windykacji poprzez wysyłanie powiadomień o zaległych płatnościach
  • Usprawnia proces pozyskiwania klientów dzięki automatycznym wiadomością follow-up
  • Wspiera proces cross-sellingu i up-sellingu wysyłając informacje produktowe w odpowiednim momencie
  • Umożliwia automatyczną komunikację e-mail oraz SMS z określona grupą docelową
  • Segmentuje kontrahentów oraz powiązane z nimi osoby kontaktowe

Reguły automatyzacji składają się z trzech części: wyzwalacza, warunków i akcji.
Wyzwalacz uruchamia regułę, następnie weryfikowany jest warunek, a jeśli został spełniony zostanie wykonana akcja.

Otwieranie szans sprzedaży

Otwieranie kolejnych szans dla wielu kontrahentów bywa czasochłonne. Dzięki automatyzacji, możesz szybko utworzyć wiele szans sprzedaży dla klientów, którzy mają wspólną cechę (np. tag). Narzędzie niezwykle przydatne, gdy uruchamiasz nową kampanię marketingową lub program rozwoju współpracy z dotychczasowymi klientami.

System samodzielnie odnajduje tych klientów, których cechę wskażesz i tworzy dla każdego z nich nową szansę sprzedaży na konkretnym etapie w określonej kampanii sprzedażowej.

Automatyczne powiadomienia o płatnościach

Przypominanie klientom o płatnościach to kolejna czynność, która zajmuje czas i uwagę. Musisz ręcznie wysyłać przypomnienia lub pamiętać o terminach i pilnować rozliczeń? Automatyzator w systemie CRM pomoże Ci to zorganizować.

Na podstawie przeterminowanej faktury, która nie została opłacona, system wyśle powiadomienie. Przygotuj własną wiadomość, ustal ile dni po terminie system ma wysłać wiadomość.

Automatyczny cross-selling i up-selling

Dużo taniej jest utrzymać obecnego klienta i zrealizować kolejną sprzedaż, niż pozyskać nowego i rozpocząć proces sprzedaży od początku. Dlatego tak istotne jest utrzymywanie kontaktu posprzedażowego.

Na podstawie wprowadzonych reguł, możesz zaplanować wysyłkę maili do swoich klientów. Automatyzator wyśle je samodzielnie w odpowiednim, wskazanym przez Ciebie terminie.

Nasz system umożliwia również wysyłanie wiadomości follow-up, które są bardzo przydatnym narzędziem. Za ich pomocą możesz na przykład wysyłać automatyczne wiadomości do klientów z zaproszeniem na prezentację online lub spotkanie.

Automatyczna segmentacja kontrahentów

Zmiana cech kontrahentów lub osób kontaktowych to kolejna czynność, którą może wykonać za Ciebie automatyzator. Ustalenie reguły automatyzacji pozwala Ci zdecydować o tym, jaka cecha zostanie zmieniona.

Przykładowo, w momencie wygrania szansy sprzedaży, automatyzator sam oznaczy Twoich klientów, jako “aktywny klient” i przypisze ich tym samym do odpowiedniego segmentu.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz