CRM w praktyce - vlog
Zarządzanie firmą za pomocą systemu CRM
CRM w zarządzaniu rozproszonym zespołem - zadania i zdarzenia
Jednym z głównych wyzwań, z jakimi musi się borykać kierownik rozproszonego zespołu sprzedażowego, jest kwestia sprawnej komunikacji oraz efektywnego organizowania czasu pracy podwładnym. System CRM, dzięki funkcji planowania zadań oraz monitorowania zdarzeń, jest w tym przypadku niezwykle przydatnym narzędziem.
Sposób na udane wdrożenie systemów CRM
Idealnie dostosowany i bezproblemowo wdrożony system CRM to inwestycja, o jakiej marzy wiele przedsiębiorstw. W materiale tym pochylamy się nad kwestią wdrożenia systemów do zarządzania relacjami z klientami i tego, jak się do niego przygotować, aby zmaksymalizować swoją szansę na sukces.
System CRM a marketing
Sprawne planowanie oraz efektywne monitorowanie pracy działu marketingu to podstawowe zadanie jego kierownika. Zadanie to może być o wiele łatwiejsze przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi, na przykład takich jak CRM wykorzystujący widoki kanban.
Co to jest CRM?
Co to jest system CRM? Do czego najlepiej go stosować? Jakie są najważniejsze cechy i zalety systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami? Na wszystkie te pytania znajdziesz odpowiedź w naszych materiałach.
Lejek sprzedaży w teorii i praktyce
Czym jest lejek sprzedaży, jak go stworzyć i jak czerpać korzyści z jego analizowania - o tym wszystkim opowiadamy w kolejnym odcinku vloga o pracy z systemem CRM.
5 pomysłów na budowanie relacji z klientami
W kolejnym odcinku naszego bloga o tym, jak system CRM może pomóc w zarządzaniu firmą, poruszamy temat relacji z klientami. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy, omawia sprawdzające się praktyki budowania relacji z klientami na podstawie swojego długoletniego doświadczenia w sprzedaży.
TOP 5 funkcji w systemach CRM dla firm - RANKING 2020
W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu" przedstawiamy ranking pięciu najpopularniejszych wśród naszych użytkowników funkcji. Sprawdź, jakie funkcje są niezbędne w dobrym CRM.
Stosowanie CRM w miękkiej windykacji
Tematem kolejnego odcinka jest miękka windykacja w CRM. Aleksandra Sobczyńska, Business Development Coordinator w Questy, opowiada, na czym polega miękka windykacja oraz jak system CRM może wesprzeć ten proces.
Zarządzanie szansami sprzedaży i kampaniami w CRM
W kolejnej odsłonie naszego vloga "System CRM w zarządzaniu", Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, przedstawia temat kampanii i szans sprzedaży. Jak zorganizowanie tych procesów w systemie CRM może pomóc w ich optymalizacji? Zapraszamy.
CRM - coś więcej niż program do ofertowania
Tematem kolejnego odcinka naszego vloga jest ofertowanie. CRM to bardzo praktyczny program do ofertowania, który pozwala na optymalizację tego procesu oraz uniknięcie całego szeregu problemów, które mogą w nim występować.
Konfigurowalność i elastyczność systemu CRM
W kolejnej odsłonie vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem przy użyciu systemu CRM Joanna Kujawska, Marketing Manager w Questy, przybliża kwestię elastyczności tego narzędzia. Dlaczego warto wybrać wysoko konfigurowalny system? Po czym rozpoznać elastyczny CRM? O tym wszystkim w nowym materiale. Zapraszamy!
Aplikacja CRM: sposób na pracę w terenie
W najnowszym odcinku naszego vloga o zarządzaniu przedsiębiorstwem za pomocą systemu CRM poruszamy temat pracy zdalnej. Wojciech Nosal, Business Development Manager w Questy, przedstawia aplikację CRM oraz możliwości pracy z wersją webową systemu.
Jak zorganizować sprzedaż pośrednią?
W kolejnej odsłonie naszego vloga, w którym opowiadamy o wykorzystywaniu systemu CRM do zarządzania firmą, poruszamy temat budowy kanału partnerskiego. Marta Kaźmierska, Business Development Manager w Questy opisze, w jaki sposób sprzedaż pośrednia może być wsparta przez dobrej jakości system CRM.
Integracja CRM z programem handlowo-magazynowym
Tematem najnowszego odcinka naszego vloga traktującego o zarządzaniu firmą w systemie CRM jest integracja tego rozwiązania z oprogramowaniem handlowo-magazynowym. Piotr Szudrzyński, Business Development Manager w Questy, opowiada o zakresie danych przesyłanych pomiędzy systemami, stronie technicznej tego procesu i korzyściach, jakie płyną z integracji.
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz