Najlepszy CRM w 2018 wg rankingu CRM

Najlepszy CRM w 2018 wg rankingu CRM



Systemy CRM zdobywają coraz większą popularność w naszym kraju. Funkcjonują już nie tylko w dużych korporacjach, ale cieszą się zainteresowaniem także małych i średnich firm. W związku z tak dynamicznym rozwojem branży, pojawiają się publikacje omawiające zestawienia rozwiązań kierowanych do tych właśnie firm. Jaki jest najlepszy CRM na 2018 rok?



Kryteria oceny



Ranking zorganizowany przez Sellwise.pl brał pod uwagę tylkorozwiązania on-line, czyli takie, które dostępne są w chmurze. Autor zwraca uwagę na zalety, jakie niesie za sobą taka dostępność systemu. Wskazuje m. in. na niską cenę początkową oraz brak kosztów utrzymania infrastruktury po stronie klienta. Kryteria oceny systemów są bardzo rozbudowane i nie sposób wymienić wszystkich, dlatego postaramy się przedstawić te najbardziej kluczowe:

  1. Szybkość działania systemu (ładowanie strony, czas dodawania kontrahentów itp.)
  2. Integracja z innymi programami
  3. Elastyczność i możliwość konfigurowania
  4. Funkcjonalność

Te czynniki w dużej mierze wpływają na to, czy praca w systemie CRM będzie wygodna i skuteczna.


Kto został zakwalifikowany do rankingu?


Twórca rankingu postanowił zająć się dziesięcioma najlepszymi systemami CRM. Walka w czołówce okazała się niezwykle zacięta i wyłonienie zwycięzcy z pewnością nie było łatwym zadaniem. Wszystkie testowane systemy posiadały podstawowe funkcje, dlatego skupiono się na zaletach wyróżniających dany system na tle reszty.


Zdaniem portalu Sellwise.pl, autora rankingu obecnie najlepszym na rynku systemem jest Synergius CRM.


To niewątpliwie najbardziej konfigurowalny CRM w stawce. Mimo że system jest “pudełkowy” to liczba opcji, które można ustawić według własnych wymagań, imponuje. (…) Co bardzo istotne, istnieje możliwość migracji do rozwiązania dedykowanego dla większych firm – Aura Business.


- Szymon Negacz - założyciel i właściciel Sellwise.pl




Synergius CRM – najlepszy system CRM w 2018 roku





Zalety, na jakie wskazuje autor artykułu to przede wszystkim rozbudowana integracja z programami handlowo-magazynowymi. Wyniki testu pokazują, że płynność korzystania z systemu jest na najwyższym poziomie. Czas dodania szansy sprzedaży wynosił 13,31 sekund, co stanowi najlepszy wynik spośród testowanych systemów. Na uwagę zasługują też ogromne możliwości konfigurowania systemu i dopasowywania narzędzia do swoich potrzeb. Na korzyść Synergiusa przemawia też nielimitowana przestrzeń na pliki, którą użytkownik ma do swojej dyspozycji.

Możemy teraz bez obaw potwierdzić tezę, że Synergius CRM jest najlepszym systemem w 2018 roku.



Co może przynieść firmie korzystanie z CRM?



Dzięki wdrożeniu systemu CRM firma ma szansę zrewolucjonizować kontakt z klientem. Funkcje CRM pozwalają zorganizować sprzedaż w najlepszy możliwy sposób. Warto pamiętać, że pod tym skrótowcem kryje się nie tylko sam system, o którym dzisiaj piszemy, ale także cała filozofia i procedura, która ma na celu budowanie pozytywnych i profesjonalnych relacji z klientami. Dobry CRM powinien umożliwiać zarządzanie tymi relacjami. Oprócz korzyści, które są nieodłączne dla każdego takiego rozwiązania, najlepszy CRM musi charakteryzować się bogatym wachlarzem dodatkowych funkcji. Tylko taka strategia pozwala produktowi być zauważonym na rynku.



Ważne funkcje systemu CRM


Najlepsze systemy CRM charakteryzują się łatwością konfiguracji oraz użytkowania. Ich funkcje wspierają zarządzanie procesem sprzedaży, informacjami o klientach oraz pracą zespołów. Jedną z kluczowych cech systemu CRM jest możliwość jego skalowania wraz z rozwojem biznesu.

Synergius CRM może pochwalić się wachlarzem przydatnych narzędzi. Przedstawimy jedne z najważniejszych funkcji zwycięskiego systemu CRM, a należą do nich:


1. Zarządzanie szansami sprzedaży


Podstawowym zadaniem dobrego systemu CRM powinno być doskonalenie procesów sprzedażowych . Funkcja zarządzania szansami sprzedaży pozwala uporządkować i uprościć cały proces, dzięki temu handlowcy pracują z szansami w spójny, logiczny i skuteczny sposób.


System CRM pozwala na łatwe i szybkie monitorowanie szans sprzedaży, co pozwala kierwonikowi na szybką weryfikację sytuacji, na każdym etapie procesu sprzedaży.


2. Zarządzanie ofertowaniem

Ofertowanie to jedna z najważniejszych czynności w pracy handlowca. Dzięki systemowi CRM tworzenie ofert jest wygodne i szybkie. Większość danych jest uzupełnianych przez system, więc handlowiec zyskuje czas na budowanie relacji z klientem. Ofertę można powiązać z odpowiednią szansą sprzedaży.


Pracownicy mogą planować zadania do złożonych ofert, tak by program przypominał o kontakcie z kontrahentem. System pozwala również na przekształcenie oferty w zamówienie klienta.


3. Integracja z programem handlowo-magazynowym


Jeżeli Twoja firma korzysta z programu handlowo-magazynowego to ta funkcja z pewnością będzie dla Ciebie przydatna. System CRM integruje się z programem handlowo-magazynowym i pozwala na automatyczną wymianę informacji o produktach, stanach magazynowych i fakturach. Tworząc w ten sposób kompletną bazę wiedzy.


Funkcja integracji z programem handlowym sprawi, że pracownicy zaoszczędzą czas, ponieważ wymiana danych odbywa się bez udziału użytkowników.


4. Raporty dla zarządu


Najlepszy CRM wspiera kierowników w ich codziennej pracy. W systemie Synergius CRM dostępne są gotowe raporty, które generują się na podstawie danych zgromadzonych w systemie. Dostarczają zarządowi zawsze aktualnych danych i umożliwiają monitorowanie efektów działań sprzedażowych.


Raporty dostępne w systemie CRM są automatyczne, co pozwala na dużą oszczędność czasu. Ich głównym zdaniem jest dostarczanie zawsze aktualnej wiedzy, która pozwala podejmować właściwe decyzje biznesowe.

5. Planowanie i koordynacja pracy


System CRM dba o terminowość pracowników, przypominając im o zaplanowanych zadaniach. W ten sposób handlowiec może w pełni skupić się na budowaniu relacji z klientami. Synergius CRM umożliwia tworzenie własnych typów zadań i zdarzeń, dzięki czemu możesz dostosować pracę z zadaniami do swoich potrzeb.


W koordynacji pracy pomoże lista zadań na dziś, którą możesz dodać do swojego pulpitu pracy. Wyświetlają się na niej wszystkie zaległe i zaplanowane na dany dzień zadania.

6. Baza wiedzy o kontrahentach


Program CRM gromadzi potrzebne dane o kontrahentach. W systemie znajduje się wspólna baza wiedzy o współpracy z kontrahentami. System CRM sprawia, że dane są łatwe do przeanalizowania, a gromadzenie ich ułatwia zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ informacje są cały czas w systemie. Wpływa to także na bezpieczeństwo plików, które nie zostaną utracone.

7. Aplikacja mobilna CRM - aktualizacja w 2019


Nowością, która została wdrożona w Synergius CRM jest aplikacja mobilna na Android oraz iOS. Mobilny CRM współpracuje z bazowym systemem, dzięki czemu pozwala szybko odnaleźć informacje podczas podróży na spotkania z klientami.


Handlowcy mają stały dostęp do bazy firm, osób kontaktowych oraz listy zadań. Mają także możliwość planowania zadań. Jest to bardzo przydatna funkcja dla pracowników handlowych pracujących w terenie.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej - przeczytaj o wszystkich dostępnych funkcjach systemu CRM.



Perspektywa rozwoju


Środowisko biznesowe jest bardzo dynamiczne, zmienia się nieustannie. Powstają nowe przedsiębiorstwa, a istniejące rozwijają się w dużym tempie. Aby nadążać za zmianami, trzeba zdecydować się na elastyczny system, którego możliwości mogą rosnąć wraz z rozwojem Twojej firmy.

Decydując się na Synergius CRM otrzymujesz możliwość przejścia na dedykowane rozwiązanie, które zostanie w pełni dostosowane do aktualnych potrzeb Twojego biznesu. Sprawdź możliwości systemu, jakim jest Aura Business.