Lokalizacja kontrahentów na mapie


Efektywne planowanie tras handlowców

Często proces sprzedażowy wymaga osobistego spotkania w siedzibie potencjalnego klienta. W wielu przypadkach będzie to jeden z najważniejszych etapów budowania trwałych relacji biznesowych. Jednak koszty tego typu spotkań mogą być wysokie i nieść za sobą trudności organizacyjne – szczególnie, jeśli działasz w skali ogólnokrajowej. Duże znaczenie ma w tym przypadku lokalizacja kontrahentów, z którymi handlowcy muszą spotkać się osobiście. Aby zoptymalizować czas pracy i trasy przejazdu handlowców, wykorzystaj system CRM i funkcję wyświetlania lokalizacji kontrahentów na mapie. Pozwala ona redukować koszty podróży, takie jak paliwo, hotele, a przede wszystkim – czas handlowca.



Łatwe planowanie spotkań

Dostęp do mapy, na której zaznaczona jest lokalizacja kontrahentów to duże ułatwienie przy planowaniu tras dla handlowca. Jeśli wiesz, że w danym dniu będzie on odwiedzał klienta w danym regionie (np. w Wielkopolsce), możesz szybko sprawdzić, czy w okolicy są klienci, których warto odwiedzić.

Filtrowanie kontrahentów

Planowanie spotkań handlowych wspiera funkcja filtrowania kontrahentów po statusie relacji. Przykładowo – udając się na wizytę do stolicy Wielkopolski możesz wyświetlić firmy z okolic Poznania, które nie są jeszcze Twoimi aktywnymi klientami i spróbować umówić się na krótką prezentację.



Lokalizacja kontrahentów na mapie w CRM to:

  • Grupowanie w widoku oddalonym – ograniczenie liczby wyświetlanych jednocześnie elementów i łatwe określenie liczby klientów z danego regionu.
  • Filtrowanie po statusie relacji – możliwość wyświetlania firm z określonym statusem współpracy.
  • Filtrowanie po PH – możliwość wyświetlania firm przypisanych do danego PH.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO