Kompletna wiedza o kontrahentach

Wspólna baza wiedzy o współpracy z klientami

Synergius CRM gromadzi wszystkie niezbędne dane o Twoich kontrahentach. W ten sposób w systemie znajduje się jedna, wspólna baza wiedzy o współpracy z klientami i partnerami biznesowymi, dostępna dla uprawnionych pracowników. System CRM uporządkowuje ważne dane o kontrahentach, dzięki czemu są one spójne i łatwe w analizie. Dodatkowo baza umożliwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika, ponieważ informacje o współpracy z kontrahentami znajdują się w systemie, a nie w prywatnych notatkach lub plikach. To także pewność, że wiedza, która należy do firmy nie zostanie utracona.

Kompletna wiedza o kontrahencie w sytemie CRM - Baza wiedzy o kontrahencie w CRM - Synergius CRM

Wygodnym uzupełnieniem jest pobieranie danych kontrahenta z GUS. Dodając kontrahenta do systemu, wystarczy podać NIP, a system sam uzupełni informacje o firmie i adresie. Ta możliwość sprawia, że handlowcy zyskują jeszcze więcej czasu. Nie muszą poświęcać go na uzupełnianie danych. Cenne minuty mogą przeznaczyć za to na kontakt z klientem.

Dane osoby kontaktowej rozstały rozszerzone o możliwość wskazania wielu dodatkowych form kontaktu np. skype, linkedin, facebook czy strona www. Do osób kontaktowych można również dopisywać tagi, które w przyszłości pomogą tworzyć grupy odbiorców pomocne przy wysyłce wiadomości e‐mail.

Jakie informacje znajdują się w karcie kontrahenta?

  • O firmie – dane osób kontaktowych firmy oraz wszystkie podstawowe informacje np. nazwa, adres, NIP itd.
  • Finanse – informacje o nieuregulowanych należnościach i zobowiązaniach, a także łączne obroty w trzech okresach rozliczeniowych.
  • Dokumenty – wszystkie dokumenty powiązane z tym kontrahentem (zamówienia, szanse sprzedaży, zapytania ofertowe, oferty handlowe, faktury sprzedaży i zakupu, płatności oraz dokumenty magazynowe).
  • Rabaty – aktywne rabaty dla tego kontrahenta.
  • Atrybuty – indywidualne atrybuty dla kontrahentów np. status współpracy (pola typu tekst, lista rozwijana, checklista).
  • Zadania i zdarzenia – cała historia kontaktów z kontrahentem, zaplanowane i zrealizowane zadania (spotkania, przygotowane oferty itd.).
  • Maile – wszystkie wiadomości e‐mail powiązane z tym kontrahentem.
  • Raporty – kategorie produktowe dla tego kontrahenta oraz sprzedaż ogółem.

Kompletna wiedza o kontrahentach — najważniejsze funkcje w tym obszarze

  • Ewidencja danych teleadresowych kontrahenta.
  • Możliwość przypisywania wielu adresów do jednego kontrahenta.
  • Możliwość blokowania sprzedaży dla kontrahenta.
  • Ewidencja osób kontaktowych wraz z danymi kontaktowymi.
  • Przypisywanie osób kontaktowych do lokalizacji (adresów) kontrahenta.
  • Zapamiętywanie byłych pracowników kontrahenta.
  • Tworzenie dowolnych cech dla kontrahentów.
  • Tworzenie dowolnych cech dla osób kontaktowych.
  • Możliwość przypisania głównego opiekuna handlowego do kontrahenta.
  • Możliwość włączenia dostępu do danych kontrahenta wyłącznie dla opiekuna handlowego lub dla wszystkich użytkowników.
  • Możliwość zdefiniowania dodatkowych opiekunów handlowych dla kontrahenta (np. zastępców).
  • Wyszukiwanie kontrahentów wg lokalizacji, nazwy, NIP‐u, opiekunów handlowych.
  • Wyszukiwanie kontrahentów według zdefiniowanych cech i atrybutów.

Sprawdź inne funkcje systemu CRM

Chcesz przekonać się, w jaki sposób nasz system CRM może zrealizować potrzeby Twojej firmy?