Zarządzanie uprawnieniami w CRM

Zadbaj o bezpieczeństwo danych

Zarządzanie uprawnieniami to niezwykle ważna funkcja systemu CRM. Dlaczego? Już na samym początku należy zwrócić uwagę na bezpieczeństwo danych. Uprawnienia w CRM pozwalają na zarządzanie informacjami, do których mają dostęp pracownicy. Synergius CRM umożliwia tworzenie profili np. kierownik, pracownik. Do profili przydzielane są uprawnienia, a na ich podstawie, użytkownik ma dostęp do wybranych lub wszystkich informacji w systemie. To Ty zdecydujesz, co powinni widzieć Twoi pracownicy.

W przypadku kierowników najczęściej dostęp jest nieograniczony. Mają uprawnienia do wszystkich raportów, które pozwalają na analizę pracy działu sprzedaży czy generowanych obrotów wszystkich pracowników. Natomiast zarząd, często decyduje o tym, że pracownicy powinni mieć ten widok ograniczony do własnych wyników.

Zarządzanie uprawnieniami umożliwia również dostosowanie systemu do indywidualnych potrzeb osoby. Co to znaczy? Jeżeli w danym czasie nie wykorzystujemy niektórych możliwości systemu, możemy je tymczasowo ograniczyć, zostawiając sobie dostęp do najważniejszych dla nas funkcjonalności.

W ten sposób praca z systemem jest wygodniejsza i bardziej wydajna.

Najważniejsze korzyści, jakie daje zarządzanie uprawnieniami w systemie CRM

  • Elastyczne dostosowanie systemu do potrzeb jego użytkowników.
  • Pełne zabezpieczenie danych zarządu i kierownictwa.
  • Wygoda w użytkowaniu systemu przez handlowców.
  • Zabezpieczenie danych przed ich usunięciem przez niepowołaną osobę.

Elastycznie zarządzaj uprawnieniami w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje