Cele sprzedażowe w CRM

Zarządzanie przez cele

Jasny kierunek działania - motor napędowy Twojego zespołu!

Synergius CRM to program CRM, który wspiera Twoją firmę w planowaniu i koordynacji działań sprzedażowych. Jedną z jego możliwości jest definiowanie celów sprzedażowych dla kierowników sprzedaży oraz handlowców.

Zarządzanie przez cele w systemie CRM jest bardzo proste. Zarząd może określić cele dla kierownika sprzedaży oraz kierownik może utworzyć cele dla konkretnego pracownika lub dla wielu jednocześnie, wybierając typ celu oraz interwał czasowy.

Cele sprzedażowe dla działu sprzedaży

Definiuj cele w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Jakie typy celów możesz utworzyć?

Cele sprzedażowe

Wartość sprzedaży w danym okresie np. w miesiącu lub kwartale.

Cele na podstawie zdarzeń

Zdarzenia mogą być dowolne np. liczba kontaktów z klientem.

Cele szans sprzedaży

Wymagana minimalna liczba nowych lub wygranych szans sprzedaży.

Cele indywidualne

Dowolne cele na podstawie danych w systemie np. liczba sprzedanych produktów.

Cele od wartości sprzedaży

Najważniejszym celem dla sprzedaży jest wartość sprzedaży. Taki cel pobiera informacje z dokumentu sprzedażowego, czyli pokazuje łączną kwotę, na którą handlowiec wystawił faktury w danym okresie. Pozwala to na bieżąco monitorować realizację celów, bez poświęcania dodatkowego czasu na zbieranie informacji i ręczne weryfikowanie wyników.

Definiowanie celów sprzedażowych - wartości sprzedaży netto dla handlowca

Cele na podstawie zdarzeń

Cele na podstawie zdarzeń (np. liczba spotkań z klientami, liczba kontaktów handlowych). Typy zdarzeń w Synergius CRM możesz tworzyć samodzielnie, więc w bardzo prosty sposób dodasz potrzebne cele do oceny działań pracowników.

Definiowanie celów sprzedażowych na podstawie zdarzeń

Cele związane z liczbą szans sprzedaży

Możliwe jest również definiowanie celów odnoszących się do liczby szans. Handlowiec może otrzymać za cel dodanie minimalnej liczby nowych szans sprzedaży w okresie, co zaangażuje go w proces pozyskiwania nowych klientów. Zachęcając pracownika do sprawnego przeprowadzania potencjalnych kontrahentów przez cały proces sprzedaży i przekształcania dealów w klientów, warto natomiast wyznaczyć mu za cel wygranie minimalnej liczby szans sprzedaży w danym okresie czasu.

Definiowanie celów zwiażanych z szansami sprzedaży

Wizualizacja celów sprzedażowych w CRM

Cele niestandardowe - jedyne takie rozwiązanie na rynku!

Możemy przygotować dla Ciebie dowolne cele na podstawie danych przetwarzanych w systemie. Chcesz zdefiniować np. cel sprzedaży na konkretny produkt? Potrzebujesz utworzyć inny cel sprzedażowy na podstawie danych zawartych w Synergius CRM? Skontaktuj się z nami, pokażemy Ci, w jaki sposób możemy je zaprezentować.

Definiuj cele w systemie Synergius CRM!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje