CRM cennik wynajmu

Poznaj elastyczną ofertę na wynajem systemu CRM

Rozliczenie roczne-20%
Rozliczenie miesięczne

Start

34 PLN

użytkownik / miesiąc
  • Stwórz dowolną liczbę procesów sprzedaży
  • Mierz wyniki sprzedaży
  • Zarządzaj bazą wiedzy o kontrahentach
  • Stwórz role użytkowników i nadaj im uprawnienia
  • Uporządkuj pliki firmowe
  • Importuj i eksportuj dane
  • Zarządzaj pulpitami pracowników
  • Zarządzaj zgodami na przetwarzanie danych
  • Integruj z Automico B2B już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników

  • Integruj z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

Standard

59 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Uspójnij i przyspiesz ofertowanie
  • Synchronizuj kalendarze
  • Połącz konto mailowe (IMAP)
  • Szybko twórz zamówienie z oferty
  • Zarządzaj bazą produktów i usług
  • Nadawaj indywidualne poziomy cenowe i rabaty
  • Korzystaj z dodatkowej aplikacji na iOS i Android
POLECANE

Pro

89 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Posiadaj dostęp do faktur
  • Planuj trasy handlowców na mapie
  • Zarządzaj projektami (widok Kanban, wykres Gantta)
  • Zarządzaj ofertami i zamówieniami w wielu walutach
  • Wyznaczaj cele dla pracowników

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Nasz Synergius CRM wymienia dane z popularnymi programami handlowo-magazynowymi

Integracja CRM z Subiekt GT
Integracja CRM z Subiekt Nexo
Integracja CRM z Symfonia
Integracja CRM z Wapro
Integracja CRM z Navireo
Integracja CRM z Enova365
Integracja CRM z Comarch Optima
Integracja CRM z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu handlowo-magazynowego? Napisz do nas i porozmawiajmy o możliwościach.

** Do wykonania integracji programu Synergius CRM z systemem ERP wymagany jest serwer dedykowany.

Sprawdź integracje CRM z ERP

Możliwe rozszerzenia systemu CRM - sprawdź, jak możesz rozwinąć swój CRM i usprawnić obsługę klienta

Dedykowany serwer dla wyjątkowo aktywnych

W przypadku potrzeby bardzo intensywnego wykorzystania rozwiązania np. konfiguracji wielu reguł automatycznych, konieczności pobierania do systemu wiadomości e-mail z dużymi załącznikami - możemy zaproponować wdrożenie serwera dedykowanego. Dopasowanego do ilości i wagi przechowywanych plików oraz stopnia wykorzystania rozwiązania.

Zaawansowane wykorzystanie wiadomości e-mail

Automatyczne pobieranie wiadomości do systemu oraz sortowanie ich i wiązanie z kartotekami kontrahentów. Dzięki pobieraniu wiadomości cała historia pozostaje w systemie, nawet jeśli adres mailowy zostanie usunięty. Ponadto zyskujesz możliwość masowego mailingu do grup docelowych tworzonych na podstawie określonnych przez Ciebie cech.

Automatyzacja działań handlowych i marketingowych

Możliwość automatyzacji powtarzalnych czynności handlowych. System może automatycznie: segmentować osoby dodając lub zmieniając ich cechy np. tagi, otwierać szanse sprzedaży na konkretnym etapie kampanii, wysyłać cykliczne wiadomości e-mail lub informować o nieuregulowanych płatnościach weryfikując status faktury.

API – samodzielne tworzenie integracji z systemami

Integracja z API stwarza możliwość zintegrowania programu CRM z dowolnym oprogramowaniem informatycznym. Mechanizm ten przyczynia się do automatyzacji działań, a także umożliwia łączenie formularzy ze stron z systemem CRM.

* Integracja z API jest możliwa tylko w przypadku posiadania serwera dedykowanego.

* Wycena powyższych rozszerzeń jest indywidualna, dostosowana do potrzeb Twojej firmy. Chcesz poznać szczegóły?

Skontaktuj się z nami

Proste i opłacalne integracje

Połącz CRM z platformą B2B lub systemem do obsługi zleceń. Odbierz 40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system. Rozszerzenie możliwości systemu Synergius CRM jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Automico B2B. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

program do serwisu i system crm
Obszar wsparcia obsługi klienta i zarządzania usługami
  • Obsługa zleceń serwisowych (i innych, dowolna konfiguracja)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzalne
  • Lista urządzeń serwisowanych z historią zleceń
  • Proste planowanie zleceń - timeline z obciążeniem pracowników
  • Wyświetlanie adresów zleceń na mapie
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Panel klienta - możliwość zgłaszania zleceń przez klientów
  • Automatyczne generowanie protokołów ze zleceń
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów stacjonarnych/mobilnych
  • Analiza i raportowanie działu serwisowego
  • Obsługa dokumentów magazynowych
platforma b2b i system crm
Obszar wsparcia sprzedaży hurtowej online
  • Sklep B2B Online (sprzedaż hurtowa przez platformę dostępną online)
  • Możliwość składania zamówień w imieniu klienta (np. handlowiec spisuje zamówienie klienta)
  • Możliwość wyświetlania oferty produktowej z lub bez logowania klienta
  • Zapytania ofertowe i negocjacje cen
  • Kontrakty sprzedażowe
  • Wielojęzyczność i wielowalutowość
  • Płatności online
  • Raportowanie sprzedaży

Pakiety wdrożeniowe CRM

Wdrożenie systemu CRM to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM
Sprawdź ofertę na wdrożenie CRM

9 korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Brak limitów klientów, szans sprzedaży, zleceń, dokumentów
Bezpłatne i automatyczne aktualizacje
Dostępność komplementarnych systemów dla innych obszarów firmy
Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian
Bezpłatne doradztwo biznesowe
Obsługa i wsparcie w języku polskim
Bezpłatne materiały how–to i wiedza biznesowa
Dostęp do dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do dyspozycji

Dedykowany system CRM dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup systemu CRM?

Jesteśmy elastyczni. Jeśli nie chcesz wynajmować systemu - możesz go jednorazowo zakupić.

Sprawdź cennik zakupu

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o CRM

Integracje