Aplikacja CRM


Mobilne rozwiązanie dla handlowców



Aplikacja CRM na Android oraz iOS to rozwiązanie, z którego mogą skorzystać użytkownicy systemu Synergius CRM.
Praca handlowca często wiąże się z wieloma spotkaniami i wizytami u klientów. Możliwość połączenia systemu CRM z aplikacją mobilną to rozwiązanie pozwalające w takich sytuacjach szybko odnaleźć niezbędne informacje.

Jak działa aplikacja CRM?

Mobilny CRM w aplikacji współpracuje z bazowym systemem Synergius CRM. Intuicyjny interfejs daje dostęp do jego kluczowych funkcji:

  • Baza firm i osób kontaktowych w CRM – możliwość bezpośredniego przechodzenia do połączeń telefonicznych.
  • Dodawanie notatek – możliwość dodania notatki np. po zakończonym spotkaniu.
  • Planowanie zadań – szybkie dodawanie nowych czynności.
  • Lista zadań – błyskawiczny dostęp do bieżących i zaległych zadań.

Handlowcy zyskują stały dostęp do ważnych informacji o ich zadaniach, mogą szybko dodać nowy kontakt lub zadanie oraz wybierać połączenia do osób kontaktowych z CRM na podstawie listy osób kontaktowych w danej firmie.


Monitoruj lokalizację handlowców


Bazowe rozwiązanie Synergius CRM w połączeniu z aplikacją mobilną pozwala przejść na wyższy poziom zarządzania sprzedażą. Ta funkcja jest kolejnym tego przykładem. Aplikacja, którą handlowiec ma zainstalowaną w swoim telefonie może udostępniać informacje o jego aktualnej lokalizacji, którą kierownik sprzedaży zobaczy na mapie.

Co zyskujesz?

  • Ułatwione planowanie spotkań handlowców w terenie
  • Wygodne monitorowanie bieżącej lokalizacji handlowców
  • Szybkie wyszukiwanie klientów w okolicy handlowca



Jak korzystać z aplikacji CRM?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz